יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

אולם לבת מצווה

מאחדים את המשפחה עם אולם לבת מצווה
אירועי בת מצווה הם הזדמנות יוצאת דופן לאחד את כל המשפחה. בניגוד לאירועים אחרים אליהם מוזמנים רק חברים או קולגות, באירועי בת מצווה יש מגוון של אורחים. האירוע כולל ילדים וילדות מבית הספר של הנערה, חברים וחברות של ההורים וכמובן משפחה ממעגלים ראשונים ורחוקים. אין גבול לפוטנציאל של אירועי בת מצווה ולאופן בו ניתן לחגוג בתוך אולם מתאים.

כדאי להשקיע בבחירה של אולם לבת מצווה. בשלב הראשון אפשר לבחור אולם לפי המיקום הגיאוגרפי ולדאוג לשירותי הסעות עבור אורחים שגרים רחוק. רצוי לעדכן את האורחים לגבי ההסעות ולתאם מולם את נקודות האיסוף והפיזור. בשלב השני ניתן להשוות בין אולמות לפי מחירים, עיצוב, כמות מוזמנים ואווירה. הורים יכולים להגיע אל מספר אולמות ולראות מקרוב את האירועים הנערכים בהם. מומלץ לערב את כלת האירוע בבחירת אולם לבת מצווה ולא לשכוח ליצור קשר עם נותני שירות וספקים.



בחירת תקליטן וצלם
שני הגורמים העיקריים המשפיעים על הצלחת האירוע מלבד אולם לבת מצווה הם התקליטן והצלם. באירוע משפחתי מסוג בת מצווה חייב התקליטן להשמיע מוזיקה שמחה ומתאימה. עליו להכיר את ממוצע הגילאים של האורחים, לקבל הנחיות מדויקות מבלי האירוע ולהגיב בזמן אמת לרחשי הקהל. תקליטן ברמה גבוהה משדרג את האירוע בצורה משמעותית והוא יכול להבטיח שעות של זמן איכות משותף לכל המשפחה.

בכל הנוגע לצילום, המטרה של בחירת אולם לבת מצווה היא בין היתר לייצר חוויות משותפות. הצלם אחראי על החוויות האלו והציפייה ממנו היא להיות נוכח בכל הרגעים החשובים. הנוכחות של הצלם צריכה להיות מורגשת בקבלת הפנים, בכניסה וכמובן בריקודים. בנוסף, אפשר לקבוע פגישת היכרות עם הצלם בכל אולם לבת מצווה ולשמוע את חוות הדעת שלו לגבי העיצוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה