יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

משדרגים את המסיבה עם אטרקציות לאירועים



אטרקציות לאירועים יכולות לשדרג כל מסיבה. האטרקציות מתאימות לאירועים פרטיים כגון מסיבות יום הולדת, מסיבות הפתעה, ברית או בר/בת מצווה, אך גם לאירועים עסקיים מסוג הרמת כוסית וימי גיבוש. האטרקציה מרעננת את האירוע והופכת אותו לאירוע בלתי נשכח. היתרון של אטרקציות לאירועים הוא פנייה לכל הגילאים. ילדים יכולים ליהנות מפעילויות כגון הפעלות, עמדות מולטימדיה או מתקנים מתנפחים, בעוד מבוגרים ימצאו את עצמם מול שולחנות משחק, בר ממתקים ומפלי שוקולד.



התאמת אטרקציות לאירועים היא אמנות בפני עצמה. כדאי להתייעץ עם מפיקי אירועים לפני שבוחרים אטרקציות, להכיר את המגוון הרחב ולקבל השראה מאתרי אינטרנט העוסקים בתחום. חשוב מאוד גם להתאים בין האטרקציות לבין העדפות קהל היעד. אין טעם להציב אטרקציות לילדים עבור אירועים אליהם מוזמנים מבוגרים, או להיפך. בנוסף, אטרקציות לאירועים יכולות להשתלב בכל שלב של המסיבה: החל מקבלת הפנים, דרך נשיאת הברכות ועד הריקודים או הפיזור.

כמה עולה להזמין אטרקציות לכל אירוע?
העלות של אטרקציות לאירועים תלויה בצרכי הלקוחות ובכמות המפעילים המגיעים מטעם החברה המבצעת. יש מפיקי אירועים שיעדיפו מספר קטן של אטרקציות בולטות, לעומת אחרים שישימו דגש דווקא על מגוון והיצע. אי אפשר לקבוע בצורה חד משמעית כמה עולות אטרקציות. רצוי להחליט מראש על מסגרת תקציב ולא לשכוח להתאים בין האטרקציה לבין המקום. בהזמנת אטרקציות למסיבות בתוך הבית, בחצר או בגינה יש לבדוק את העמידה בהוראות הבטיחות. מנגד, באירועים המתקיימים באולם או בגן פתוח אפשר להזמין אטרקציות ייחודיות וגם לתאם אותן מול פעילויות נוספות.

לסיכום, הנושא של אטרקציות זוכה להצלחה בכל סוגי המסיבות. אטרקציה ידועה בתור פעילות המשדרגת את האירוע ומעלה חיוך על פני האורחים. כדאי להשקיע בבחירת אטרקציות מוצלחות וכך גם לחסוך בהוצאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה