יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

קורס GMAT לבעלי קריירה



GMAT הוא מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים ולכן מטבע הדברים הוא מיועד גם לבעלי קריירה קיימת. בניגוד לסטודנטים צעירים, בעלי קריירה המעוניינים להירשם לקורס חייבים לבדוק אילו תנאים הוא מציע. השאיפה היא לשלב GMAT בתוך יום העבודה, בסופי השבוע או בחופשות. הקורס הוא תנאי הכרחי להצלחה במבחן וחשוב לעבור אותו במוסד מוכר ובעל מוניטין. מבחינת עובדים בעלי תואר ראשון במנהל עסקים, קורס GMAT יכול להיות גם חלק מתהליך הסבה לקריירה חדשה.

היתרון של קורס GMAT עבור בעליקריירה בא לידי ביטוי בחיזוק חולשות והתמקדות בנקודות מסוימות. הקורס מכין את התלמידים למבחן בינלאומי הכתוב בשפה האנגלית והוא כולל שורה ארוכה של נושאים. ראשית, במהלך הקורס נחשפים התלמידים למבנה המבחן. המבחן משלב בין חלקי חיבור, חשיבה משולבת, חלק כמותי וחלק מילולי. שנית, הקורס הוא הדרך הטובה ביותר לערוך היכרות עם אופי המבחן. יש הפסקות של 8 דקות בלבד בין חלקי מבחן מסוימים והתלמידים צריכים לדעת כיצד להתכונן לכך.



כיצד בעלי קריירה יכולים לבחור קורס GMAT מתאים?
בעלי קריירה שרוצים ללמוד לתואר שני במנהל עסקים יכולים לבחור קורס GMAT מתאים באמצעות אתרי אינטרנט. רצוי להקדיש לפחות מספר ימים להשוואה בין קורסים, מוסדות לימוד ומסלולים. חשוב להתייעץ עם מנהלים במקום העבודה ולהשיג את האישורים הנדרשים עבור ימי הקורס. יש לתת עדיפות למכון לימודים גמיש ודינאמי בו בעלי קריירה קיימת יכולים לעבור את הקורס בצורה האידיאלית מבחינתם. מעבר לכך, בעלי קריירה יכולים לבחור קורס מתאים גם לפי המלצות של תלמידים משנים קודמות.

לסיכום, קריירה בניהול עסקים יכולה להשתדרג בצורה משמעותית לאחר עמידה במבחן GMAT. הדבר החשוב הוא לבחור היטב קורס GMAT ולוודא את התאמתו לצרכים, ללוח הזמנים ולשאיפות האישיות.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שמי שרוצה להתקדם בקריירה שלו לכיוון של תפקיד ניהולי צריך לעשות מבחן GMAT ולאחריו תואר שני במנהל עסקים, ברוב התחומים דורשים את זה.
    אני עבדתי כמנהל חשבונות סוג 2 (קורס סוג 2, הקורס השני של מנהל חשבונות), ולאחר מספר שנים החלטתי שאני רוצה להתקדם הלאה ולעשות תואר שני במנהל עסקים על מנת לעבור לתפקיד ניהולי בחברה.
    דיברתי עם המנהל שלי שהציע לי להישאר לעבוד בחברה בחצי משרה תוך כדי הלימודים, ביחד עם מימון מלא של הקורס למבחן GMAT ולתואר השני ולהמשיך לתפקיד ניהולי בחברה.
    כמובן שקפצתי על ההצעה והחלטתי שאם הם מוכנים להציע לי דבר כזה כנראה שהם מאוד רוצים אותי וזה דבר שמאוד חשוב לי במקום עבודה.
    הקורס עצמו היה טיפה קשה עם העומס של העבודה והלימודים ביחד אבל זה אינו קורס בלתי אפשרי. הוא כמו פסיכומטרי צריך להשקיע בו כמה שעות לימודים על מנת לקבל ציון טוב בקורס.

    השבמחק