יום שני, 29 בדצמבר 2014

משרדי עורכי דין מובילים


הצורך

כולנו מקווים לא להיות זקוקים לעורך דין אף פעם, אך למרות זאת – אין אדם שיכול להגיד זאת על עצמו. גם אם אנחנו הגונים, שומרי חוק ונעימים לסביבה – במקרה הטוב, נפנה לעורך דין בחיינו רק לשם ייעוץ משפטי או צרכים טכניים, ובמקרה הרע נזדקק לו בגלל עוול שנעשה לנו. מול המחשבה הזו ניצבת בעיה – איך לבחור עורך דין? למען האמת, ישראל היא המדינה עם יחס עורכי הדין הגדול ביותר לאוכלוסייה בעולם.


משרד עורכי דין

משרד עורכי דין נועד, בין השאר, בשביל להקל על ההתלבטות הזו. משרד עורכי דין מאגד תחת קורת גג אחת כמות רבה של עורכי דין, העובדים בשותפות וביחסי היררכיה עם לקוחות רבים. הלקוחות הפונים למשרד עורכי דין יכולים להיות מזדמנים וחד פעמיים – ובמובן זה משרדי עורכי דין מובילים ובעלי שם הם בעלי יתרון ויותר קל לפנות אליהם. חלק גדול מלקוחות משרדי עורכי הדין הם לקוחות קבועים לטווח ארוך, המקבלים שירות וייעוץ משפטי קבוע. 



מה הופך משרד למוביל?

משרדי עורכי דין מובילים לא נולדים כאלה. ייתכן כי משרדים שכאלה יהיו איחוד בין עורך דין בכיר לזוטרים ממנו, איחוד בין מספר משרדים קטנים היוצרים משרדי עורכי דין מובילים, או שותפות מלאה בין מספר עורכי דין בכירים. בכל מקרה, משרדי עורכי דין מובילים בנויים משותפים – בכירים, עורכי דין זוטרים, מתמחים ועובדי מנהלה. משרדי עורכי דין מובילים נמדדים בין השאר בכמות השכירים והשותפים – כשהגדולים בהם יכולים להגיע לעשרות שותפים ומאות שכירים ומתמחים.


איך לבחור משרד?

זו שאלה מסובכת, התלויה בראש ובראשונה בצרכיכם וביכולתכם הכלכלית. אם הצורך שלכם הוא בסיסי, ניתן להסתפק גם במשרד קטן יותר – אך לא תמיד כדאי. משרד עורכי דין מוביל נהיה כזה כי הוא הרוויח את המוניטין שלו בהצלחה. ובמשפט – עדיף ללכת על בטוח ולהצליח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה