יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

התקנת ותפעול שואב מרכזי




שואב מרכזי הוא שואב אבק לכל דבר אך במספר הבדלים משואב האבק שאנחנו מכירים. שואב מרכזי הוא שואב עוצמתי, הוא מרכז את כל האבק למקום אחד ונוחות ההפעלה שלו פשוטה מאד. את השואב המרכזי יש להתקין בשלבי בניית הבית או בעת הליך השיפוץ. ההפעלה של השואב עצמו מתבצעת בקלות רבה ואפילו ילדים יכולים להפעיל אותו. בכל חדר או חלל בבית יש פתח אליו מחברים את הצינור ובהפעלה מתחילים לשאוב כאשר כל הלכלוך של הבית עובר לכלי אחסון מרוחק אשר יש לרוקן אותו אחת לתקופה. 

בריאות בבית
שואב מרכזי שואב את האבק והלכלוך בעוצמה גבוהה והוא אוסף את כל זה למקום מרוחק. שלא כמו שואב רגיל בו חלק מהאבק חוזר לחלל החדר או מתפזר בעת הניקיונות השוטפים של כלי האחסון, השואב המרכזי מרחיק את האבק ומאפשר לחדר להיות נקי מכל השאריות של הלכלוך. השילוב בין עוצמת השאיבה לבין היכולת להרחיק את האבק יהפכו את הבית שלכם לבריא ונקי.

ניקיון מלא
בעזרת שואב האבק המרכזי תוכלו לשאוב כל מה שרק תרצו. החל מהרצפות, שטיחים ואפילו את הוילונות. הניקיון של הבית הוא יסודי בעזרת השואב המרכזי וניתן להגיע בעזרתו לכל פינה בבית בכל אחד מהחדרים. תכנון נכון אשר קודם להתקנת שואב מרכזי יאפשר לנו ליהנות מחיים טובים ונקיים בבית שלנו. התכנון הנכון מאפשר לנו ליהנות לאורך שנים מהפעלה פשוטה ונוחה.

הפעלה לאורך שנים
הפעלת שואב מרכזי היא הפעלה קלה מאד ובריאה לכל בני הבית. המערכת המרכזית מרוחקת מחדרי הבית ושמורה כך שאין כמעט תקלות במערכת ואפשר להשתמש בה שנים רבות בעוצמה. ניתן לומר בוודאות כי ההפעלה של המערכת היא קלה, נוחה ויעילה לאורך שנים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה