יום רביעי, 21 במרץ 2018

סוגים של לוחות פרספקס


פרספקס הוא סוג של זכוכית שבו משתמשים על מנת לייצר לוחות. למרות שלכל הלוחות שמיוצרים מפרספקס יש מאפיינים פחות או יותר דומים, ניתן גם לעמוד על הבדלים בולטים ביניהם. היכרות עם ההבדלים הללו יכולה לסייע למי שרוצה לבחור את הלוחות המתאימים לכל פרויקט. בנוסף, באמצעות היכרות עם ההבדלים בין סוגי הלחות ניתן להתאים אותם טוב יותר לשימושים קיימים בתעשייה הקלה והכבדה.

הסוגים הנפוצים של לוחות פרספקס כוללים למשל לוחות זוהרים וצבעוניים לצד לוחות אטומים. יש גם המון לוחות בסגנון אופל חלבי ולעומתם לוחות שקופים לחלוטין. בכל אחד מהלוחות הללו ניתן לראות מצד אחד את התכונות המקוריות של הזכוכית הרגילה, אך מצד שני את הערך המוסף של זכוכית אקרילית. 

כמו כן, כדאי להזכיר לוחות פרספקס אקוסטיים שמשמשים לבניית חדרי הרצאות ומוזיקה ולוחות כסופים או מוזהבים שמיועדים לצרכים אסתטיים. גם לוח פרספקס מראה יכול לשמש לבניית חדרי ואולמות תצוגה ויש לוחות פרספקס פריזמטיים ומחזירי אור לעיצוב תאורה דקורטיבית. לבסוף, יש לציין לוחות עבים במיוחד ולוחות צבעוניים לא מבריקים שאותם ניתן להשיג בספקטרום רחב של גוונים.

איך בוחרים לוחות פרספקס?
היכרות עם סוגים שונים של לוחות פרספקס לא מספיקה על מנת לבחור אותם בצורה נכונה. כל מי שרוצה לבחור לוחות מן הסוג הזה צריך לבדוק היטב מה מאפיין אותם, להגיע לאולמות התצוגה ולראות מקרוב האם מדובר בפתרון שמתאים לו. 

במקביל, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולברר לגבי המפרט הטכני של פרספקס וההבדלים בין לוחות כאלה לבין זכוכית רגילה. בין היתר, התייעצות עם אנשי מקצוע יכולה ללמד שלוחות פרספקס נחשבים צפופים וקלים והם פחות מתנפצים בהשוואה ללוחות של זכוכית רגילה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה