יום חמישי, 15 במרץ 2018

קורס עריכת וידאו



הקורס שיכניס אתכם לעולם היצירתי ביותר
עולם הווידאו עשה קאמבק מדהים בשנים האחרונות וכיום ניתן לראות כיצד עוד ועוד אנשים מצלמים סרטונים ומעלים אותם רק כדי להצחיק ולעתים כדי ליצור לעצמם עוד יחסי ציבור. עריכת וידאו בסיסית היא נחלתו של כל אחד ואחד שגולש בפייסבוק ולא צריך להיות גאון כאשר יש מגוון רחב של אפליקציות שמאפשרות חיתוך והוספת אפקטים די בקלות. עם זאת, קורס עריכה וידאו מקצועי יכול ללמד אתכם הרבה יותר ולהיות מאוד מועיל לא רק לתחביב אלא גם לשימושים הרבה יותר רציניים ואפילו בתור מקצוע.

לעבוד בטלוויזיה או בהפקה עצמאית
אחרי שעברתם קורס עריכת וידאו תוכלו לבחור את המסלול שלכם. יש אנשים שבוחרים להמשיך לעסוק באותו מקצוע ואת הקורס הם למדו רק לתחביב או לשימושם האישי, יש כאלו שיערכו וידאו כעבודה צדדית מידי פעם או למטרות אירועים שונים ויש כאלו שיחפשו קריירה מקצועית כעורך, כאשר אם אתם טובים צפוי לכם שכר לא רע בכלל. ניתן לעבוד בתור עורך וידאו בטלוויזיה, בחברות פרסום וגם בתור עצמאי כאשר אפשר להקים חברת הפקות משלכם ולהתחיל בקטן עם אירועים שונים עד לצמיחה לחברה גדולה יותר. קורס עריכת וידאו אם כך הוא עניין שיכול להיות גם משתלם במיוחד בעיקר אם אתם טובים במה שאתם עושים.




קורס שמשתלב בכל שגרה
קורס עריכת וידאו מצליח להשתלב נהדר בכל שגרה של כל אחד בגלל שלא מדובר בקורס אינטנסיבי מידי. אמנם יש צורך להשקיע בקורס כדי להבין באמת את התוכנות עד הפרטים הכי קטנים שיש אך בסופו של דבר מדובר בקורס יוצא דופן שאינו מצריך שינון או למידה מעמיקה אלא יותר הבנה ויישום של התוכן באופן מעשי בתוכנה, כאשר מפגש אחד בשבוע יהיה נוח לכל אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה