יום חמישי, 15 במרץ 2018

קורס gmat כתנאי לתואר שני במנהל עסקים



מבחן gmat משמש כאמצעי סינון בין מועמדים לתואר שני במוסדות הלימוד המובילים בעולם. עם זאת, לא רבים לוקחים בחשבון את ההשפעה של קורס gmat על סיכויי ההצלחה שלהם. למרות שהציון במבחן הוא זה שבסופו של דבר קובע האם אוניברסיטה או מכללה יקבלו את המועמד, הקורס משפיע על היכולת שלו להתמודד עם השאלות. בנוסף, לקורס יש השפעה על המחיר כי מטרתו להכין את המועמד ולעזור לו להפיק את מלוא הפוטנציאל.
 
במילים אחרות, קורס gmat מהווה בפני עצמו תנאי לא רשמי אך מאוד חשוב לתואר שני במנהל עסקים. מעבר לכך, יש המון מכללות ומוסדות אקדמיים שדורשים ציון gmat גבוה גם במקצועות אחרים שהם לא מנהל עסקים. זה מוכיח מעל לכל ספק את החשיבות של קורס gmat ואת הערך המוסף שלו עבור מי שבוחר אותו בצורה נכונה.



כיצד בוחרים gmat?
מי שמבין את החשיבות של מבחן gmat להמשך הקריירה שלו באקדמיה או בסקטור הפרטי צריך לבחור בהתאם את קורס ההכנה. ראשית, רצוי לקבל כמה שיותר המלצות על קורסים רלוונטיים ולהשתמש במידע מאנשים שאפשר לסמוך עליהם. זה כולל חברים, קרובים ובני משפחה ולמעשה כל מי שיכול להצביע על היתרונות של קורס מסוים לעומת קורסים אחרים.

שנית, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שבוחרים קורס gmat ולבדוק האם הוא נותן מענה על הציפיות של הסטודנט. רוב אנשי המקצוע הם מטעם מוסדות ההכנה עצמם, אך יש גם יועצים אובייקטיביים. בנוסף, אפשר לערב כמה יועצים מכמה מוסדות שונים ולקבל החלטה מושכלת. הכי חשוב להשקיע את הזמן הנדרש להשוואה בין מסלולי הלימוד ולא לקבל החלטה שאינה מבוססת על נימוקים רציונאליים והגיוניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה