יום רביעי, 28 במרץ 2018

סטוצים


כולנו מחפשים אהבת אמת אך לפעמים אנו פשוט מחפשים לעשות כיף, ואין דבר כיפי יותר מיחסי מין. לעשות אהבה עם בן זוג יכול להיות דבר מרגש במיוחד אך התחושות יכולות לבעור לא פחות כאשר מדובר באדם שזה הרגע הכרנו. סטוצים יכולים להיות חוויה מדהימה ובמאמר זה נסביר לכם כמה דברים חשובים לגבם.

איך אפשר להשיג סטוצים?
כדי להשיג סטוץ אפשר לפעול בכמה דרכים כאשר הדרך הקלאסית ואולי גם הקשה ביותר היא פשוט לצאת למקומות בילוי ולחפש. כמובן שרוב הסיכויים שהחיפושים יסתיימו בלא כלום אך אם תצליחו, תרגישו תחושת סיפוק אדירה. הדרך היותר קלה בימינו היא להיכנס לאתרי אינטרנט שם אנשים כמוכם שמחפשים סטוצים, אולי יתעניינו בכם, כאשר יש גם מספר אפליקציות שיבצעו זאת למענכם. 




מה לא עושים בסטוץ?
·         יש מן כללים ברורים  של סטוצים אך לפעמים חוסר טקט יכול להיות בעייתי. כדי להיות בסטוץ יש צורך להבין שמדובר בסטוץ מצד שני הצדדים כי לאחר מכן זה יכול ליצור חוסר נעימות ולעתים אפילו פגיעה קשה בלב.
·         תמיד תזכרו שהסטוצים אמורים להיות גופניים בלבד ולא לחייב אתכם לקשר ולכן לא כדאי לכם להיקשר ואפילו לא לדבר על זה אחד עם השני. אל תבקשו טלפון ואל תבקשו פייסבוק כי לא יהיה בזה טעם.

לא מתגאים בסטוצים
למרות שישראלים רבים בטוחים שככל שהם יהיו עם יותר בנות בסטוצים כך הם ייחשבו ליותר 'גברים', זה לא נתפש טוב ובטח לא כשזה מגיע לאוזני בנות. יכול להיות שליד החברים הטובים זה יישמע בסדר אך תיזהרו לדבר על זה ליד אנשים שעלולים להתרשם מכם בצורה שלילית ואם יש בחורה שאתם מעוניינים בה, אל תזכירו את הנושא הזה כי זה עלול להוריד מכם מאוד ולפגוע בסיכויים שלכם להיכנס לקשר רציני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה