יום רביעי, 28 במרץ 2018

מסלולים בפירנאים - ליהנות ממסלולים מרתקים וייחודיים


הפירנאים הם מקום מושלם לטיולים בטבע ואם אתם רוצים לראות נפים שמעולם לא ראיתם,  זה בדיוק המקום בשבילכם. מסלולים בפירנאים מתאימים לכל אחד ולמעשה גם אנשים שכבר היו במקומות אחרים ויפהפיים בעולם, כמו דרום אמריקה או במזרח הרחוק, יכולים ליהנות מהטבע האירופאי בשיאו. הרי הפירנאים הם מרכסי ההרים היפים ביותר שיש והמסלולים בפירנאים מתאימים לכל דרגת קושי ולמעשה ניתן לצאת אליהם גם לבד וגם עם מדריך כקבוצה. כך כל אחד יוכל ליהנות בדרכו שלו.




יתרונות ביציאה למסלול כקבוצה
יציאה למסלולים בפירנאים כקבוצה יכולה להיות משימה הרבה יותר פשוטה מאשר יציאת עצמאית אך חשוב לזכור שיש גם יתרונות ליציאה עצמאית. אם תחליטו לשכור ג'יפ או לצאת עם הציוד שלכם על הגב ולעשות קמפינג במקומות שתבחרו אתם, יכול להיות שתרגישו יותר עצמאיים ותיהנו בצורה שונה. מצד שני יציאה כקבוצה תעזור לכם להכיר אנשים חדשים ולקבל חברה מתאימה, ולמעשה למטיילים שמגיעים לבד יש אפשרות להיות עם עוד אנשים במסלול דבר שהופך להיות משמעותי במיוחד.

תצפיות מרהיבות וטבע משגע
הרי הפירנאים מכילים לא מעט מסלולים ויהיה עליכם לבחור אזור בו תטיילו. אי אפשר לטייל בכל הרכסים ובטח שלא להשלים חלק ניכר מהמסלולים אך יש כמה מסלולים נפוצים מאוד שכדאי לכם להכניס לרשימה. בכל מקרה חשוב להתאים מסלולים בפירנאים ליכולות שלכם וצריך לזכור שמדובר ברכס הרים שיכול להיות גם מסוכן על אף שאינו בגובה. תאונות כבר קרו ועוד יקרו בו ויש מטיילים שיכולים ללכת לאיבוד או לסכן את עצמם במידה והם לא יודעים לאן להגיע וכיצד לטייל נכון. כמו כן, התצפיות המרהיבות בטיול יהיו דבר שבטח לא תשכחו כאשר הרים אדירי מימדים עם פסגות מושלגות יהיו דבר טבעי בכל פינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה