יום רביעי, 28 במרץ 2018

לופטים למסיבת רווקות


 מחפשים מקום מושלם לחגוג בו את מסיבת הרווקות? יכול להיות שאתם מחפשים מקום כמו לופט! הלופטים עומדים לשירותכם בכל עת אך חשוב לדעת כיצד להזמין אותם בצורה נכונה. הנה כמה פרטים שיכול להיות שתפספסו ולכן חשוב לקרוא לעומק ולהבין כיצד עושים זאת נכון.
 
להזמין מספיק זמן מראש
אם תחפשו לופטים למסיבת רווקות מהר מאוד תגלו שיש כל כך הרבה אפשרויות כך שתניחו את ההנחה הגרועה מכול: ההזמנה יכולה לחכות. זו טעות איומה כי הלופטים יכולים להיתפס במהרה ואל תתנו לכמות הלופטים לבלבל אתכם. להיות בעלים של לופט זה עסק טוב מאוד בארץ כי הביקוש עולה מידי שנה. אם אתם רואים לופט שמוצא חן בעיניכם אל תחשבו שהוא יישאר פנוי ועדיף לשריין אותו כמה שיותר מהר, מה גם שכל שאר הארגונים למסיבת הרווקות מתבססות על הלופט.



האם יש פיצוי לביטול?
מסיבת רווקות היא האירוע המרגש ביותר של הכלה העתידית עד לחתונה עצמה ולכן חשוב לדאוג שבכל מקרה האירוע ייחגג כמו שצריך. יכול להיות שהלופט ייסגר עד מועד המסיבה ויכול להיות שמשהו בו ייהרס והוא יצטרך לעבור שיפוצים. נשמע לכם כמו תסריט בדיוני? זה אמנם תסריט שקורה לעתים נדירות אך כדאי מאוד שתהיו מוכנים לכל תרחיש ושיהיה הסכם פיצויים מפורט גם מצדכם וגם מצד הלופט.

כמה אנשים יכולים להיכנס ללופט?
יכול להיות שאחרי שתצפו בתמונות של לופטים למסיבת רווקות תנסו לנחש לבד כמה אנשים יכולים להיכנס בו. לספור את המושבים בפינת הישיבה ולספור את המקום המוערך שיש לכמות אנשים גדולה בבריכה שיש בתמונה זה רעיון רע מאוד. תמיד עדיף לשאול את בעלי הלופט כמה אנשים יכולים להיכנס בו וצריך לכבד את מה שהוא מבקש מכם ולא לדחוף יותר אנשים לאחר מכן מה שגם יכול לפגוע בהנאה במסיבה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה