יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

שואבי אבק מרכזיים



כל מה שצריך לדעת על שואבי אבק מרכזיים
כל מתחם אשר זקוק לניקוי יסודי באופן שוטף יכול להיעזר ללא כל צל של ספק בשירותים של שואבי אבק מרכזיים אשר בעצם מאפשרים ניקיון אופטימאלי של חללים גדולים, קטנים, ביתיים או תעשייתיים כאלה ואחרים. יש לציין את העובדה כי המערכת פועלת בצורה מאוד פשוטה ובנויה על בסיס מספר רכיבים מרכזיים. התפקיד של שואב אבק מרכזי הוא לינוק אבק ולהוציא אותו אל יחידת שאיבה חיצונית. בצורה כזו מונעים שואבי אבק מרכזיים פליטה של קרדית האבק אל חלל האוויר. מחקרים מראים כי שואב אבק מרכזי יכול להפחית בעשרות אחוזים תופעות אלרגניות שונות. הוא יעיל בעיקר בקרב ילדים, חולי אסתמה, מבוגרים וגם כאלו אשר סובלים מדלקות עיניים.
כיצד פועל שואב אבק מרכזי הלכה למעשה?
הפעילות של שואב אבק מרכזי תלויה במידה רבה במנוע של המכשיר הזה. ככל שהמנוע חזק ועוצמתי יותר, הרי שכך מסוגל השואב להתמודד עם כמויות גדולות של אבק ולכלוך בצורה הטובה ביותר שניתן. בנוסף לכך, יש לרכוש שואב אבק אשר מיוצר על ידי חברה מוכרת ומנוסה ביותר. בצורה כזו ניתן להבטיח את העמידות של מיכל השאיבה אשר שוכן מחוץ לבית. שואב אבק מרכזי מתאים לניקוי יסודי של לכלוך מכל סוגי המשטחים ללא כל יוצא מן הכלל: החל מקרמיקה ושיש, דרך שטיחים ועד פרקט.



היתרונות של שואב אבק מרכזי
אין כל צורך בתחזוקה מיוחדת כל שהיא של שואב אבק מרכזי, הפעילות שלו שקטה באופן מיוחד והוא בטיחותי עבור משתמשים בכל הגילאים.שואבי אבק מרכזיים אינם דורשים ניקיון של פילטרים. לאחר ניקוי של מיכל האיסוף אחת לשנה ניתן להמשיך ולהשתמש בשואב לאורך זמן. שואבי אבק מרכזיים מתוכננים לשאת אלרגנים, אבק, חצץ, בוץ, אבנים קטנות, שיער ואפילו זכוכיות. את השואב אפשר להתקין מן הסתם במהלך שיפוץ בית קיים, או לקראת רכישה וכניסה אל דירה חדשה. הצינורות של השואב נמצאים מתחת לרצפה ובקירות הבית, הם לא פוגעים במראה האסתטי ומשדרגים את ערך הנכס בצורה משמעותית ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה