יום שני, 9 בספטמבר 2013

ניידת טיפול שיניים



הזמנת ניידת של טיפולי שיניים להורים 

יש מקרים בהם אדם כזה או אחר זקוק לטיפול שיניים כל שהוא, אך יש לו בעיה פיזית להגיע אל מרפאת השיניים והוא זקוק לסיוע בנושא זה ופתרון הבעיה. למשל, אם ההורים שלכם הם אנשים מבוגרים ויש להם בעיה להגיע אל הקליניקה של רופא שיניים כזה או אחר, אז מאוד כדאי כי תהיו מודעים לכך שקיימת גם אופציה של פנייה אל ניידת טיפול שיניים. ניידת טיפול שיניים זה הוא ללא כל צל של ספק פיתרון מבריק ביותר עבור כל אותם האנשים אשר לא יכולים להגיע לקליניקות השונות, כיוון שהניידות הללו יכולות להגיע עד ביתו של המטופל או למקום אשר בו הוא נמצא ולהעניק לו את הטיפול המקצועי ביותר שם. 

כיצד זה עובד בשטח
בשלב הראשון צריך ליצור קשר עם ניידת טיפול שיניים ולהזמין אותה, וכאשר תגיע הניידת כל מה שיעשו להורים שלכם, זה רק לבדוק את מצב השיניים של שניהם. כך אפשר יהיה להעריך איזה טיפול צריך לעשות להם, כאשר בדרך כלל מתאפשרים טיפולים כמו: סתימות, ניקוי אבן, עקירות, טיפולי שורש, כתרים ועוד. אחרי הבדיקה הראשונית אפשר יהיה לקבוע טיפולי המשך ואז למעשה תתחיל ניידת טיפול שיניים את הפעילות שלה.

הטיפולים נעשים על ידי אותו הרופא

בדרך כלל כאשר בוחרים לעשות שימוש באופציה של ניידת טיפול שיניים, זה לא שבכל פעם יגיע רופא אחר לטפל בהורים. יהיה רופא אחד שהוא יהיה אחראי על המקרה של ההורים שלכם, וכך בכל פעם כאשר הניידת תגיע לטיפול אצל ההורים, למעשה אותו הרופא יופיע. 

מחירי הטיפולים 

בדרך כלל אנשים שעושים שימוש בשיטה של ניידת טיפול שיניים הם אנשים נכים או שסובלים מבעיות שונות אשר מונעות מהם להגיע לקליניקות הרגילות של הרופאים. כתוצאה מכך, ברוב הגדול של המקרים ניתן לקבל החזרים על רוב הטיפולים. כמו כן, ברוב המקרים אפשר לשלם לניידת טיפולי השיניים בצ'קים או במספר תשלומים, כך שההורים שלכם בהחלט יוכלו לעמוד בתשלום הסכום על הטיפוליים שלהם. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה