יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

סוככים



סוככים קבועים או ניידים?

כאשר אתם מעוניינים להתקין סוככים במתחם שלכם, הרי שמן הסתם נראה כי אחת ההחלטות הראשונות אשר עליכם לקבל, עוד לפני שחושבים על הגודל, חומר הגלם או המראה הסופי - היא האם אתם תתקינו סוככים קבועים או מתקפלים לצורך העניין. ההבדל המרכזי הוא כמובן ביכולת שלכם לקפל את הסוכך. סוככים קבועים כשמם כן הם - נותרים במקומם לאורך כל ימות השנה. לא ניתן לנתק אותם מן המקום והם יהיו עובדה קיימת בשטח לאורך זמן רב. לעומת זאת, הסוככים המתקפלים ניתנים כאמור לקיפול פנימה. אפשר בעצם לקפל את הבד ביחד עם המנגנון הרלוונטי, וכך הסוכך בעצם יפסיק לתפקד. אז איזה סוכך כדאי לרכוש לכל סוג של צורך שיש לכם?

הכל בהתאם לצרכים שלכם

בבואכם לבחור בין סוככים קבועים למתקפלים, עליכם פשוט לקחת בחשבון את הצרכים שלכם הלכה למעשה ולהתאים את הסוכך לאותם צרכים מטבע הדברים. יש מתחמים כאלה ואחרים אשר עבורם סוככים קבועים יהיו פתרון מעולה, ועבור אחרים דווקא הסוככים המתקפלים יהיו טובים ויעילים מן הסתם.
ניקח למשל מצב שבו אתם מעוניינים להתקין סוככים בחניות הפרטיות שלכם. הרכב שלכם זקוק להגנה לאורך כל ימות השנה - פעם מפני גשם, פעם מפני שמש, ולרוב גם מפני אבק, חול ושאר מפגעים שונים. אין בעצם שום מצב שבו אתם תצטרכו אי פעם לקפל את הסוכך - ולכן אפשר ורצוי להתקין סוככים קבועים.
לעומת זאת, ניקח מצב שבו אתם מציבים סוכך במסעדה שלכם, כאשר חלק מהלקוחות שלכם יושבים בחוץ. יש מקרים שבהם מזג האוויר יהיה נעים במיוחד - אתם תרצו לאפשר לאנשים ליהנות משמש נעימה ומלטפת ולתת לרוח להיכנס, ובמקרים הללו כדאי לרכוש סוככים מתקפלים.

אפשר גם להתייעץ ולבחון

בבואכם לבחור סוככים מתאימים לבית או לעסק, חשוב מאד להתייעץ עם אנשי המקצוע שמתמחים בתחום הסוככים והפרגולות. הסבירו לאנשי המקצוע מהם הצרכים שלכם, והם יוכלו להסביר לכם איזה פתרון יותר יתאים לכם. כמובן שאתם מוזמים לפנות למספר אנשי מקצוע, כדי לקבל השוואה מתאימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה