יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

קייטרינג לשבת חתן



אין כל צל של ספק כי אירוע של שבת חתן הוא מאד מרגש לכל הדעות, ויש להיערך לכך בהתאם, כאשר אנו מזמינים קייטרינג לשבת חתן אנו יכולים להזמין מנות בשריות או מנות חלביות, מזנון חם או מזנון קר, דברי מאפה או עוגות. המגוון של קייטרינג לשבת חתן הינו עשיר ונרחב ומתאים לכל מסורת ועדה מן הסתם. קייטרינג לשבת חתן בדרך כלל בנוי ממנות ביתיות וטעימות באופן מיוחד.
 
קייטרינג לשבת חתן – מנות ראשונות
המנות הראשונות אשר מוגשות באמצעות חברות קייטרינג לשבת חתן ובדרך כלל גם המומלצות כוללות בתוכן מגוון סלטים קרים כמו: סלט חומוס וטחינה, מיני סלטי חצילים, סלט ירקות וחמוצים. יכולים להוסיף גם סלטים מבושלים כמו: סלט עגבניות חריף (מטבוחה), סלט סלק ירוק, שעועית ירוקה ועוד. לצד הסלטים מוגשים לחמניות או חלות קטנות. כמובן שהסלטים נותנים טעם של עוד להמשך של מנות המעבר אשר עומדות להגיע.

קייטרינג לשבת חתן – מנות מעבר
מנות המעבר אשר מוגשות על ידי קייטרינג לשבת חתן לא צריכות גדולות כמו במנות העיקריות וכמו כן ניתן לשלב בהן דגים ומאפים ברוטב, ואף חמין או מוסקה למשל. לא לשכוח שזהו רק מעבר אשר מביא אותנו ישירות למנות העיקריות אשר מחכות לנו.



קייטרינג לשבת חתן – מנות עיקריות
מנות עיקריות אשר מוגשות באמצעות קייטרינג לשבת חתן יכללו בדרך כלל סוגי בשרים כמו בקר, עוף, פרגיות, שניצלים ולצידם מוגשות תוספות חמות כמו: אורז, קוסקוס, תפו"א ועוד. קייטרינג לשבת חתן מכובד ידאג גם למתוקים.
קייטרינג לשבת חתן – מתוקים
קייטרינג לשבת חתן ידאג לספק לכל המוזמנים סוגים רבים ומגוונים של מיני מתוקים על בסיס פרווה אשר יכללו בין השאר: עוגות, מוסים, פירות, עוגות מרוקאיות אשר מאוד אהובות באירועים שכאלו גם בעדות אחרות ועוד כל מיני מאפה על בסיס שמרים. למעשה, קייטרינג לשבת חתן אשר מבוסס על ארבע או חמש מנות בליווי משקאות קלים וחריפים יהווה פיתרון מצוין לאירוע טעים ולעונג שבת ללא כל צל של ספק.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה