יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



דנה תדמור מבצעת עבורכם ניתוח של כלכלות שוק
אם אתם מחפשים אחר חברה מקצועית ביותר אר תסייע לכם לקבל ליווי רציני ביותר בתחום של השקעות נדל"ן ברחבי העולם כולו, נראה כי חברת אקסיום היא בדיוק הגורם המתאים ביותר לכך ללא כל עוררין. האמת היא, כי אחד מן הדברים אשר הופכים את אקסיום לחברת השקעות נדל"ן מוצלחת כל כך, נעוץ קודם כל בעבודת הניהול והניתוח של החברה. בראש החברה עומדת המנכ"לית דנה תדמור, אשר מנהיגה צוות של אנשי מקצוע טובים ביותר, אשר תפקידם הוא לבצע ניתוח של כלכלת השווקים שבהם אקסיום משקיעה, או שהיא מעוניינת להשקיע בהם. לדבריה של דנה תדמור, לא מדובר על מלאכה פשוטה. יש מדינות שלעתים נראות כמזמינות מפתות מאד להשקעות נדל"ן לכאורה- אך בפועל כאשר בוחנים את המצב מקרוב, מגלים שהמצב שונה. אז איך יודעים באקסיום מהי כלכלה טובה וחזקה?



מספר מודלים ובדיקות
לפני שחברתה של דנה תדמור מקבלת החלטה להשקיע בפרויקט נדל"ן במדינה מסוימת, הצוות המקצועי עורך בעצם בדיקות מקיפות של המצב הכלכלי באותה מדינה. בודקים את הצמיחה לא רק בשנה האחרונה, אלא גם בעשור האחרון. מעבר לכלכלה עצמה, בוחנים כמובן גם את המצב הגיאו-פוליטי במדינה וגם בקרב השכנות שלה. עולות שאלות באשר למשטר של המדינה, היחס של המדינה לשכנותיה, כניסה של תיירים לתוך המדינה, המשיכה של משקיעים זרים נוספים, וכיו"ב. כל אלו, מאפשרים למנכ"לית דנה תדמור לקבל את ההחלטה האם אקסיום תבחר לנתב את הכסף של המשקיעים שלה למדינה הרלוונטית. כך למשל, החליטה אקסיום להשקיע במדינות כמו מונטנגרו ווייטנאם - שהן מדינות אשר מתפתחות בקצב מעולה, ומוכיחות את עצמן כמדינות מעולות להשקעות נדל"ן.

ומה זה מאפשר לכם?
אתם ,כמשקיעים בחברת אקסיום, יודעים שכל עוד אתם נמצאים בידיים של דנה תדמור והצוות שלה - אזי הכסף שלכם בטוח. הוא משוקע אך ורק בפרויקטים אשר נבחנו בשבע עיניים, ומעבר לכך אתם כמובן חופשיים לקרוא את הניתוחים שאקסיום עורכת למדינות השונות, ולבחור את המדינות שבהן תשקיעו בנכסי הנדל"ן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה