יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

לאומית אופטיקה



הכירו את רשת לאומית אופטיקה
אם אתם מחפשים רשת של חנויות אופטיקה אשר תוכל לתת לכם מענה מושלם בעת צורך ברכישת זוג משקפיים מכל סוג שהוא, אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון ביותר עבורכם ללא כל צל של ספק. אם כן, רשת החנויות של לאומית אופטיקה, היא בעצם הרבה מעבר לרשת של חנויות. כידוע, קופת החולים לאומית מעניקה מגוון רחב של שירותי בריאות לאנשים שמבוטחים בה. בין השאר, ניתן להצטרף לתוכנית של לאומית אופטיקה. תוכנית זו בעצם מעניקה כיסויים שונים לחברי הקופה, אשר סובלים מבעיות ראיה שונות. יש מגוון רחב מאד של חנויות אופטיקה ברחבי הארץ, אשר חברים ברשת של לאומית אופטיקה. כך אתם יכולים ליהנות מהנחות שונות כשאתם פונים לחנות, וכך לחסוך לא מעט כסף בתהליך הרכישה.

על אילו הנחות מדובר?
בין השאר, המבוטחים בתוכנית של לאומית אופטיקה, יכולים ליהנות מבדיקות עיניים חינמיות לחלוטין ברשתות של קופת החולים. בדיקות העיניים מבוצעות תמיד ע"י אופטומטריסטים מקצועיים לחלוטין, ובהתאם לתוצאות אפשר להתאים לכם את הפתרון המתאים. לאומית אופטיקה אף מעניקה בדיקות חינמיות לצורך רישיון הנהיגה. כידוע, לפי שמוציאים רישיון עליכם לתת הוכחה רפואית כי הראיה שלכם תקינה, ובמידה ולא - אתם תחויבו כמובן בנהיגה עם עדשות מגע או משקפיים, ומכל מקום כדי לקבל את הרישיון, יש צורך בשליחת הבדיקה למשרד התחבורה.
מעבר לכך, החברות בתוכנית של לאומית אופטיקה, מעניקה לכם הנחות שונות בחנויות אשר חברות ברשת. מדובר על הנחות שנעות בין 10 ל70 אחוזי הנחה!



שילוב עם מבצעים נוספים
מה קורה אם אתם הולכים לאחת מהחנויות שחברות ברשת של לאומית אופטיקה, ומוצע שם מבצע שמעניק לכם 50% הנחה על מסגרת למשקפיים, בעוד החברות בלאומית אופטיקה מעניקה לכם הנחה של 30%? במצב זה - ההנחה הגדולה יותר מנצחת בכל מקרה, כך שבעצם החברות בלאומית אופטיקה לא סותרת את המבצעים האחרים שיש בחנויות של הרשת! כך אתם תמיד נהנים ממגוון רחב מאד של מבצעים והנחות עשרות חנויות שונות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה