יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

עורך דין נזקי גוף



ההתמחות של עורך דין נזקי גוף
אחד מן התחומים המורכבים והמעניינים ביותר בתחום המשפט הוא לא אחר מאשר התחום של תביעות נזיקין כאלה ואחרות. על מנת להגיש תביעת נזיקין מומלץ כמובן להסתייע בשירותים מקצועיים של עורך דין מקצועי שזה תחום ההתמחות הראשי שלו, והוא יוכל לספק לכם את מלוא הליווי המשפטי אשר נדרש לכם לאורך התהליך.

עורך דין נזקי גוף נדרש להתמחות בדיני נזיקין. התחום המשפטי הכולל דיני נזיקין ונזקי גוף נחשב מורכב במיוחד, הוא מחייב רמת מקצועיות גבוהה ונמדד לעיתים קרובות על פי ניסיון ומיומנות. קשה למצוא עורך דין אחד המתמחה בכל תתי ההתמחויות הקשורות אל דיני נזיקין. משרדים גדולים מפעילים צוותים אשר מתמחים בסוגים שונים של נזקי גוף, כגון עורך דין לתאונות עבודה, עורך דין רשלנות רפואית או עורך דין לתאונות דרכים. 



בדיקת סיכויי התביעה ופנייה לייעוץ
לקוח הפונה אל עורך דין נזקי גוף צריך להיות בטוח כי עומד לפניו איש מקצוע בעל הכשרה מתאימה. התפקיד של עורך הדין הוא לספק ייעוץ ראשוני, לטפל באופן אישי בפרטי התביעה ולבדוק האם יש עילה להגשת תביעה מול בתי המשפט. כל אדם הנפגע בתאונה או כתוצאה מגורם אחר יכול לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך הדין ולבחון את מצבו המשפטי. משרדי עורכי דין המתמחה בנזקי גוף יכול להציע שירות לאחר תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות תלמידים או ילדים, תביעות נכי צה"ל נגד משרד הביטחון, תביעות ביטוח לאומי וסוגים רבים של תביעות נזיקין. 

הטבת נזקי גוף ודוקטרינות שכיחות
ההתמחות של עורך דין נזקי גוף כוללת התייחסות אל הטבת נזק גוף. זו הטבה המוענקת בצורת תמיכה כספית לכל מי שנפגע ממעשה נזיקין על ידי גורם שהוא אינו המזיק. ברוב המקרים התמיכה היא טובת הנאה כלכלית, אך לעיתים מקבל הניזוק שירות וסיוע. מנגד, קיימות דוקטרינות המשפיעות על החיוב בנזיקין. סניגור או כל עורך דין נזקי גוף אחר חייב להכיר דוקטרינות כגון אשם תורם כהגנה מוחלטת או כהגנה יחסית, הסתכנות מרצון, אשם תורם וקטינים או התיישנות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה