יום שבת, 14 בספטמבר 2013

מועדון לבת מצווה



מועדון לבת מצווה – מסיבה מדליקה
איך שלא תסתכלו על זה, נראה כי אם הבת שלכם מגיעה עוד מעט לגיל הבת מצווה הרי שמן הסתם כדאי שתתחילו לחפש מועדון לבת מצווה, כי אם זה נראה לכם או לא -  בסופו של דבר זה מה שכל הבנות רוצות כיום, וזה מה שתצטרכו להעניק גם לבת שלכם לכבוד הגיעה אל גיל בת המצווה.
אם כן, על מה מדובר בעצם? מועדון לבת מצווה הוא מקום אשר בו עורכות רוב הבנות את מסיבת בת המצווה שלהן, בין אם ההורים עושים גם מסיבה לקרובי המשפחה ולחברים שלהם באולם אירועים או בכל מקום אחר. אם פעם היו עושים מסיבות כאלה בבית, הרי שהיום הטרנד הוא מועדונים ובמועדונים עורכים את המסיבות.
מה מדליק במועדון לבת מצווה?
מועדון לבת מצווה נותן לנערת הבת מצווה להרגיש כי מתייחסים אליה כאל בוגרת. במועדון יכולה הנערה להרגיש טוב עם חברותיה וחבריה לכיתה, והם יכולים לרקוד ולהשתולל כמו שהם אוהבים בלי שיגידו להם מה לעשות כל הזמן. מועדון לבת מצווה הוא מועדון רגיל שמשכיר את המקום בשעות הערב עד לשעה 11 בלילה לערך לצרכי עריכת מסיבות כאלה, והוא כולל את כל הדברים שהבנות רוצות: מוסיקה כמו שהן אוהבות עם די. ג'יי או להקה חיה, אוכל ומשקאות (לא אלכוהול!!) הרבה מקום לרקוד וכדומה. בנוסף, ניתן להזמין למועדון אטרקציות שונות ומגוונות כדי להעשיר את המסיבה. ניתן לקשט את המועדון ואפילו להזמין מתנפחים מדליקים במידה והמועדון מספיק גדול.
כיצד לבחור את המועדון
מועדון לבת מצווה מומלץ לבחור לפי המלצות של חברים ושל הורים שכבר עברו את זה. תמיד עדיף לקבל המלצות על מועדון מאנשים שכבר היו שם ולא רק משמועות. מאד חשוב לבדוק כי המקום אכן סגור למבקרים בשעת המסיבה וכי אין כל כניסה לאלכוהול בזמן המסיבה לתוך המועדון. על המקום להיות מבוטח בביטוח צד ג' מקיף, וחובה שתהיה שמירה ואבטחה בכניסה. בכל מקרה מומלץ לעשות הסכם עם בעלי המקום כדי לא להיקלע לויכוחים לאחר מכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה