יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

פרגולות



משדרגים את המתחם עם פרגולות

פעמים רבות כאשר אתם קוראים על התקנה של פרגולות כל שהן כאלה ואחרות, מפרטים בפניכם את היתרונות הפרקטיים בהתקנה של הפרגולות השונות - הן מספקות צל מעולה לכל מי ששוהה בחצר, בבריכה או באופן כללי במתחם עצמו. הן מהוות גם הגנה יעילה לעתים מפני גשם ורוח בזמן החורף, ועדיין מאפשרת לאנשים לשהות בחוץ. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי להתקנה של פרגולות יש יתרון נוסף וחשוב מאד - הן משביחות את הערך של הנכס אשר בו הן ממוקמות ללא כל עוררין על כך, וגם גורמות לו להיראות הרבה יותר מושך מטבע הדברים. מדוע זה כך?

מראה טבעי ופתרון מעולה

ראשית, פרגולות משביחות את ערך הנכס אשר בו הן ממוקמות, פשוט מעצם העובדה שהן מהוות פתרון יעיל. ככל שבנכס יש יותר אמצעים אשר מאפשרים חיים נוחים בתוכו - כך ערכו עולה. במקרה של הפרגולות, מכיוון שמדובר על פתרון יעיל במיוחד הן לחורף והן לקיץ, והוא גם הופך את השהות בחצר להרבה יותר נעימה, הרי שהמחיר יכול לעלות בכמה עשרות אלפי שקלים.
אולם הדבר הוא גם מעבר ליתרונות הפרקטיים של הפרגולות. הדבר קשור גם למראה שלהן, בפרט אם מדובר על פרגולות מעץ - המראה שלהן הוא מאד מושך, ומדובר על מתחם אשר ללא כל צל של ספק נראה הרבה יותר איכותי, והרבה יותר נעים לשהות בתוכו. יחד עם זאת חשוב לזכור שגם לפרגולות האלומיניום יכול להיות מראה נעים ומושך במיוחד, וניתן גם לצבוע אותן כך שהן יהיו בולטות ויפות - והדבר יעלה לאל ספק את ערך הנכס שבו הפרגולות ממוקמות.

לכן זו השקעה לכל דבר

לכן, אם אתם מתבלטים בשאלה של התקנת פרגולות במתחם הפרטי שלכם, כדאי לזכור שכמו כל תוספת למתחם שלכם - מדבור על השקעה נבונה לטווח הארוך. כל עוד אתם תשהו במתחם, הפרגולות ישרתו אתכם היטב. במידה ותבקשו למכור יום אחד את המתחם שלכם - הרי שתוכלו לדרוש עליו מחיר גבוה יותר בזכות הפרגולות.

תגובה 1:

  1. שלום לגברת ניצה בר
    יפה שאת כותבת מאמרים בתחום הפרגולות אבל....
    לשתול תמונה שלנו מבלי לציין כי התכנון והביצוע הוא של חברת בול עץ אינו מקובל ואפילו פוגע ביצרן שזה אנחנו.
    אז או שתפרגני לנו ותרשמי שאנחנו ביצענו ומספר טלפון או שתחליפי תמונה.
    בברכה,
    בול עץ
    ניר 052-3500079

    השבמחק