יום שני, 18 במרץ 2013

לימודי שוק ההון



כאשר אתם עומדים בפני החלטה ללמוד מקצוע כזה או אחר כמובן שחשוב מאד לבדוק את כל ההיבטים השונים של העיסוק באותו תחום והאם הוא אכן יביא לכם הכנסות ראויות בסופו של דבר. אם גם אתם מעוניינים לרכוש את המקצוע אשר כולם מדברים עליו  כיום, לימודי שוק ההון מיועדים בדיוק עבורכם. אם גם לכם חשוב להבטיח לעצמכם את העתיד שלכם בתחום המדובר ביותר, לימודי שוק ההון במסגרת המתאימה יכולים לעזור לכם להשיג את זה.

ההד שנוצר סביב לימודי שוק ההון, נובע מכך שהם פותחים דלת לעולם מרתק שמאפשר מגוון רחב של עיסוקים הן למטרות הפרטיות והן לשם צבירת ההון באמצעות פעילות עסקית. סחר בבורסה הוא אחד התחומים המרתקים, לימודי שוק ההון יעניקו לכם את הידע המקדים הדרוש על מנת להבין את המבנה שלו.
מה לומדים במסגרת לימודי שוק ההון

במסגרת לימודי שוק ההון נלמדים נושאים כמו אג"ח, אופציות, הגדרת התפקיד של ברוקר, חוקי ההשקעות, מדדים שונים בבורסות העולמיות ובבורסה הישראלית, משמעותו ויתרונותיו של המסחר היומי, ניתוח טכני, מעו"ף, שיטוט שונות לניהול תיקי השקעות ועוד. מגוון  הנושאים הוא רב וזה מעניק למתעניינים בתחום, את האפשרות לבחור בצורה ממוקדת ביותר את מסלול הלימודים שיתאים להם.
אפשרויות להרחיב את הידע בסיום השלב הראשון של לימודי שוק ההון
לאחר שעברתם בהצלחה את קורסי המבוא הכלולים במסגרת לימודי שוק ההון, תוכלו להירשם לקורסים מתקדמים ומורחבים יותר שיאפשרו לכם להתמקצע. לימודי שוק ההון המתקדמים, נועדו לא רק עבור מי שבחר בלימודים אלא על מנת לרכוש מקצוע, אלא גם עבור המשקיע העצמאי שמעוניין להעמיק את הידע ולשפר את אחוזי ההצלחה שלו בתחום ההשקעות.
מי הם האנשים שמנחים את הסטודנטים לשוק ההון
אנשי הסגל אשר מנחים במהלך לימודי שוק ההון הם ברוקרים מקצועיים ומנוסים, כלכלנים בחירים ובעלי חברות ההשקעות בעלי ניסיון רב ומוניטין בלתי מעורער. מוסדות הלימוד בוחרים בדרך כלל את המנחים  הבחירים והמפורסמים ביותר על מנת למשוך סטודנטים, תוכלו לנצל זאת על מנת ללמוד מהטובים ביותר.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    שוק ההון הוא תחום מאוד מעניין וחשוב לפי דעתי. אני חושב שישנם הרבה אנשים אשר רוצים להמשיך וללמוד את שוק ההון ולעסוק בזה על מנת לעזור לאנשים אחרים להרוויח כסף ולנהל את החשבון שלהם כמו שצריך.
    לפי דעתי ישנם הרבה אפשרויות בסגנון שוק ההון אם הקורס עצמו אינו מתאים למישהו מסויים.
    אני לקחתי קורסים במקצועית א ומקצועית ב על מנת לעסוק בתחום ולדעת טוב יותר לנהל את החשבון שלי. הקורס נתן לי הבנה טובה יותר של ניהול חשבון הבנק וגם מאוד נהניתי ממנו

    השבמחק