יום שישי, 22 במרץ 2013

תפקידו של עורך דין מקרקעין



כאשר אתם עומדים בפני פעולה של רכישה או מכירה של נדל"ן הרי שעל פי רוב נדרשת מעורבות של עורך דין מקרקעין מקצועי אשר ינווט את הספינה לאורך כל הדרך עד שתגיעו לחוף מבטחים, קרי חתימה על החוזה. עורך דין מקרקעין עוסק בתחומים רבים. אזרחים אשר אינם מבינים את ההיבטים המשפטיים של חוזים בתחום הנדל"ן עשויים לספוג הפסדים כבדים כאשר הם לא מיוצגים על ידי עורך דין מקרקעין בעל ניסיון. עורך דין בתחום המקרקעין מספק ייעוץ משפטי מקיף על הסכמי מכר של דירות, עסקאות חכירה ושכירות, רישום בתים משותפים, הסכמי שותפות, עבודה מול קבלני משנה וקבוצות רכישה, ייצוג בעסקאות קומבינציה, הליכי פיתוח ועוד.

מחויבות כלפי הלקוח
היתרון של עורך דין מקרקעין הוא המחויבות כלפי הלקוח. במילים אחרות, אדם אשר מבצע עסקת מקרקעין כל שהיא אינו יכול להבטיח את המענה לצרכיו. רק עורך דין מחויב לחלוטין כלפי הלקוח אותו הוא מייצג בפועל וישיג עבורו מן הסתם את התנאים הטובים ביותר בעסקה. עורך הדין מקצועי מפעיל ידע תיאורטי, משלב ניסיון מעשי ומצביע על אסטרטגיות פעולה בהתאם לנסיבות. עורך דין מקרקעין צריך להתמחות בתחום המקרקעין אך עליו גם להחזיק בידע בנושאים אחרים.


פגישת היכרות והגדרת מטרות
עורך דין מקרקעין מתחיל את הייצוג של הלקוח בפגישת ההיכרות. במהלך הפגישה הזו עולים הצרכים העיקריים ומסומנות המטרות אליהן יקדיש עורך הדין את משאביו. עורך הדין נמדד על פי אופי הטיפול שהוא נותן ללקוח, שביעות הרצון וההוצאה לפועל של פסקי הדין.

שירות ללקוחות פרטיים
לא רק גופים גדולים יכולים להיעזר בשירותיו של עורך דין. זהו איש מקצוע המטפל גם בלקוחות פרטיים לצורך התמודדות מול צווי מניעה, צווי הריסה והגשת בקשות לקבלת היתרי בנייה, חריגות בנייה וקבלת הקלות. ביצוע עסקת מקרקעין מערבת התנהלות מול גורמים רבים. יש להתייעץ עם עורך דין מוקדם ככל האפשר על מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים. גם לאחר רכישת הנכס ניתן לפנות אל עורך הדין לצורך בירורים, בדיקות ופיתרון סוגיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה