יום שישי, 22 במרץ 2013

אילו תחומים נלמדים במסגרת מכללה לשוק ההון?



שוק ההון הוא מקור הכנסה מאתגר ורווחי עבור כל מי שמכיר את התחום בצורה טובה ויכול לנצל את הידע הזה לטובת השקעות מושכלות ונכונות כמובן. על כן, אפשרות להרוויח מהשקעה בשוק ההון מושכת אנשים רבים להירשם ללימודים במסגרת מכללה לשוק ההון, הן לשם ביצוע הסבה מקצועית והן עבור ההתעמקות במבנה שוק ההון לשם ביצוע השקעות פרטיות בצורה נכונה יותר. על מנת להציע מסגרת לימודית לסטודנטים מכל המגזרים ועל מנת להתאים את מסגרת הלימודים בהתאם לשאיפותיו של כל סטודנט וסטודנט, בכל מכללה לשוק ההון אפשר למצוא כיום מגוון קורסים בתחום שוק ההון וגם בתחומים הקרובים אשר יכולים להשלים את הלימודים בתחום שוק ההון.
 
קורסים בתחום שוק ההון המוצעים לקהל הרחב
לימודי שוק ההון במסגרת מכללה לשוק ההון כוללים קורס מבוא לשוק ההון אשר מעניק היכרות עם המושגים הבסיסיים בשוק ההון, מגוון קורסים בשוק ההון המתמקדים בנושאים ספציפיים כמו לימודי מט"ח, אסטרטגיות מסחר ועוד וקורס הקרת מודלים שמאפשר התנסות מעשית עם תרחישים בחדרי המסחר. בנוסף, קיימים גם קורסים המיועדים להסבה מקצועית של בוגרי תואר ראשון וקורס להתמודדות מנטאלית עם עולם המסחר וההשקאות.


לימודי מסחר משלימים במסגרת מכללה לשוק ההון
מלבד קורסי שוק ההון הנלמדים במסגרת מכללה לשוק ההון, ניתן ללמוד גם מגוון קורסים משלימים במסגרת מכללה לשוק ההון. דוגמא לקורסים אלה הם; קורס מסחר יומי בשוק ההון, לימודי ניתוח טכני, קורס בורסה, קורס אנליסטים, קורס פורקס, קורס ברוקר והרשימה עוד ארוכה.

כיצד להחליט איזה קורס לבחור במסגרת לימודי שוק ההון
עבור מי שכלל אינו מתמצא בתחום שוק ההון, בכל מכללה לשוק ההון מציעים שירותי ייעוץ אקדמיים שיסייעו לזהות את הצרכים והיכולות של כל המתעניין בלימודים ולהתאים את מסגרת הלימוד בהתאם לשאיפות של כל אחד. מה שמומלץ לכולם הוא לעבור קורס מבוא לשוק ההון אשר יקנה את הכלים הבסיסיים ויאפשר את ההיכרות עם מושגי היסוד על מנת שהסטודנט יוכל להבין האם התחום מרתק אותו ומתאים לו.

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תודה רבה על המידע.
    אני עשיתי קורס דיני ניירות ערך שהיה ממש מעניין.
    לפי דעתי תחום הפיננסים הולך להיות התחום הבא בלימודים בישראל, הרבה אנשים אינם רוצים לגשת ולעשות תואר ראשון או שני ולהתפרס על תחום רחב מאוד אלא מעדיפים לעשות קורס מקצועי ולהתמקד בתחום יותר מצומצם.
    בתחום של לימודים פיננסים יש הרבה תחומים שונים מאוד מעניינים אני אישית עשיתי את הקורס של ניירות ערך ואני מאוד אוהב לעבוד בתחום היום.
    מי שחושב ללכת על לימודים בתחום הפיננסים אני ממליץ לשמוע את מה שיש למכללת אורין שפלטר להציע, המרצים שלהם ברמה גבוהה מאוד והספרות שהם מציעים איכותית מאוד!

    השבמחק