יום שני, 11 במרץ 2013

בגדי ים ביקיני



קיץ חם ובגדי ים ביקיני
החורף עומד עוד מעט לעזוב אותנו ואנחנו כבר מתחילים להריח את הסימנים הראשונים והנעימים של עונת האביב ובהמשך את עונת הקיץ הישראלית על כל המשתמע מכך באופן טבעי. כדאי לדעת כי חברות ההלבשה התחתונה ומותגי בגדי הים הרכיבו זה מכבר קולקציות מרהיבות לקראת הקיץ המתקרב. בגדי ים ביקיני לצד שלמים בשלל דוגמאות – כל אלה מחכים לכן במידות, צבעים וגזרות שיתאימו לכל אחת וטעמה האישי. זה הזמן לבחור את בגד הים שילווה אותך בביקורים השבועיים בחוף הים ובחופשה האקזוטית הבאה שלך. תוכלי לבחור לעצמך בגדי ים שונים, בצבעים ודגמים מגוונים, כך שתוכלי להתאים את בגד הים לסיטואציה החברתית, בין אם את נמצאת בין עמיתים לעבודה ובין אם את בנופש פרטי עם בן זוגך או עם חברות.


מגוון דגמים של בגדי ים ביקיני
ישנם שלושה סוגי בגדי ים עיקריים – שלם, ביקיני וטנקיני. בגד הים השלם עשוי מיחידה אחת המכסה את המותניים והבטן, בעוד ביקיני מורכב מחזייה ותחתון ונחשב לסקסי וחושפני יותר. הטנקיני הוא השילוב ביניהם, כאשר החלק העליון מורכב מגופייה. בכל אחד משלושת הסוגים הללו ניתן למצוא עיצובים מיוחדים ומתוחכמים, חושפניים או צנועים יותר וכל דגם יתאים למבני גוף שונים.

עיצובים מרהיבים של בגדי ים ביקיני
בגדי הים השונים זמינים במגוון עשיר של צבעים ושפע של עיצובים. ביקיני פרחוני מעניק תחושה רומנטית, לעומת ביקיני בצבע זוהר או בהדפס מנומר, שנותן מראה סקסי יותר. גזרות גבוהות ורחבות יותר מתיישבות היטב עם סגנון הרטרו ושנות ה-50, בעוד תוספות כמו פאייטים או חרוזים משווים לבגד הים תחושה נוצצת.

התאמה מושלמת לגופך בעזרת בגדי ים ביקיני
הגזרות השונות מתאימות למבני גוף שונים. חזיית משולשים תתאים יותר לנשים עם חזה קטן ותחמיא יותר למבנה שלהן. חזייה עם כתפיות תעניק תמיכה ונוחות לנשים שופעות יותר. גובה התחתון ייראה שונה אצל נשים עם מותנים רחבות לעומת נשים עם מותניים צרות יותר. חשוב לבחון עיצובי בגדי ים ביקיני שונים כדי לזהות את הדגם המחמיא והמתאים ביותר עבורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה