יום שישי, 22 במרץ 2013

חשבונית סלקום



במשך שנים, כל הארגונים, החברות, העסקים, נותני השירותים ועוד היו מפיקים ללקוחות שלהם אך ורק חשבוניות פיזיות מודפסות ועשויות מנייר. מבחינה סביבתית, אין ספק, כי המשמעות של חשבוניות אלו הינה הרס אקולוגי וסביבתי ומן המעלה הראשונה. יחד עם זאת, היום, יותר ויותר חברות, וביניהן סלקום, עומדות בראשה של מהפיכה ירוקה מבחינת חשבוניות אשר מופקות לקהל הלקוחות של החברה, כאשר מעל כול החברות עומדת המהפכה הירוקה והצרכנית של חשבונית סלקום.

חשבונית סלקום – קודם כל חשבונית ירוקה ודיגיטלית
על מנת לספק מענה הולם למגמה של המודעות הסביבתית ושמירה על האיזון האקולוגי בעולם ומתוך מודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה, חברת סלקום פיתחה, הגתה והשיקה את חשבונית סלקום החדשה, חשבונית לכל צורך ועניין, אבל חשבונית ירוקה, כלומר, אחת שכלל לא מודפסת וחשבונית דיגיטלית אשר זמינה לסקירה, ביקורת ושימוש באמצעות המכשיר הסלולרי של כל לקוח ולקוח, פרטי או עסקי, המחשב או הטאבלט – וכל זאת, מבלי לכרות עצים ולהפיק נייר לצורך כך. בנוסף לכך, חשבונית סלקום כוללת בתוכה עולם שלם של שירותים, מאפיינים ויתרונות רבים.


חשבונית סלקום היא חשבונית ברמה הגבוהה ביותר אבל לא 'רק'
חשבונית סלקום מספקת, מסבירה, מבארת ומבהירה אודות כל נתון ונתון מספרי אשר מצוי בחשבונית. בקיצור, חשבונית סלקום היא חשבונית ברמה הגבוהה ביותר מבחינה חשבונאית. בנוסף, מבחינה צרכנית, חשבונית סלקום מספקת את כל השירותים והמאפיינים הבאים: מידע אודות פעולות אישיות, עמוד פרופיל לקוח, ספר טלפונים דיגיטלי (כולל תיעוד שיחות), גישה לשירותים דיגיטליים חיוניים כמו שיחות לחו"ל, שירותי תוכן מסוגים שונים, שירותים צרכניים מגוונים, חנות מוצרים און ליין ועוד.

לסיכום – חשבונית סלקום הינה מושלמת ואידיאלית בכל גזרה
ובכן, חשבונית סלקום לא פועלת רק לטובת הלקוחות שלה, אלא גם לטובת העולם. בטח כאשר היא דיגיטלית וכלל לא מופקת מנייר אשר הופקו מעצים שנכרתו, ובטח כאשר היא מספקת ללקוחות של סלקום לא רק חשבונית דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם גישה לאינספור שירותים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה