יום שישי, 22 במרץ 2013

עסקים למסירה



המדריך המלא לרכישת עסקים למסירה נכונה ויעילה
היום, כל עיתון, מגזין כלכלי, אתרי דרושים רבים ברשת האינטרנט, משרדי השקעות ועוד, מפרסמים אין ספור מודעות עסקים למסירה כאלה ואחרות. באופן מובן ביותר, מודעות 'דרושים' משקיעים אלו הינן פופולאריות ומבוקשות ביותר בעידן הנוכחי בו יותר ויותר אנשים מחפשים אחר דרכים להשיג רווחים בצורות של השקעה שונות ומגוונות ביותר, בטח כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים היום אחר אפיקי השקעה 'בטוחים' ומניבים. בנוסף לכך, היות ולא חסרים מקרים של רכישות עסקים כושלות לצערנו הרב, הרי לפניכם להלן המדריך המלא לרכישת עסקים למסירה נכונה ויעילה.

בחינת עסקים למסירה – לא לפני בחינת היכולת הכלכלית
על מנת להבין את החשיבות הגדולה אשר טמונה בפעולה של בחינת היכולת הכלכלית בעת בחינת עסקים למסירה שונים ומגוונים בכל מיני תחומים, יש להמחיש את דוגמת ההשקעה הבאה: בית קפה במרכז עיר גדולה במיוחד, רווחי אמנם, אבל כזה אשר הפעלה שלו 'דורשת' השקעה חודשית מאסיבית. בנוסף, בהינתן העובדה, כי, ישנם חודשי פעילות 'חזקים' יותר וחזקים פחות, משקיע בעל יכולת כלכלית מוגבלת כלל לא יצליח 'לצלוח' את החודשים האחרונים ו'להמריא' עם העסק. לרוב, מומלץ לבחון יכולת כלכלית בעת בחינת עסקים למסירה באמצעות רואי חשבון ומנהלי השקעות. 


מומלץ לחפש עסקים למסירה אשר קרובים לפעילות הליבה
היום, יותר ויותר משקיעים, קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, מחפשים יותר ויותר עסקים למסירה בעבור 'הרחבת' פורטפוליו ההשקעות שלהם. יחד עם זאת, על מנת שרכישת עסקים למסירה אכן 'יספקו' ערך מוסף לפורטפוליו ההשקעות, מומלץ לחפש עסקים למסירה אשר קרובים לפעילות הליבה, 'קרבה' אשר תתרום לרכישה גם ברמת הניהול, וגם ברמת ה'תחזוק' והתמודדות עם סיטואציות עסקיות שונות.

מומלץ לחפש אחר עסקים למסירה באפיקים העסקיים הייעודיים
ככל שאפיק הפרסום של עסקים למסירה רבים הינו ייעודי וייחודי יותר, כך גם רמת הרלוונטיות, החיוניות ומהימנות שלהם גדולה יותר. במילים אחרות, משקיע אשר מחפש אחר עסק למסירה כזה או אחר, מומלץ לו לחפש אותו במסגרת של מוספים כלכליים, מגזינים עסקיים, פורומים עסקיים ושאר אפיקים מתאימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה