יום שישי, 22 במרץ 2013

מרכזיות IP



כאשר אתם מזהים צורך בארגון שלכם או בבית עסק לדרוג מערך המענה הטלפוני אשר אתם מספקים לקהל הלקוחות או הפונים עליכם, אין כל ספק כי אתם תצטרכו לבחור מרכזיה שתעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר שיש. במקרה זה אנו מדברים על מרכזיות IP
 
אם כן, בעת הבחירה של מרכזיות IP, חשוב לא רק להתאים אותן לתקציב ולהיקף הפעילות, אלא שמומלץ גם לבדוק פרמטרים נוספים שיבטיחו לכם את רמת השירות האיכותית ביותר. בחירת משווקת המרכזיות המקצועית ביותר שמסוגלת לספק גם את השירותים הנלווים הדרושים, בדיקה של אפשרות השכרה במקום רכישה והתעניינות לגבי השירותים הנלווים שהמרכזיות המתקדמות מסוגלות לספק היום, יבטיחו לכם את ביצוע הבחירה המקצועית ביותר.

כיצד לבחור חברה שממנה הכי מומלץ לרכוש מרכזיות  IP

כאשר מדובר על רכישה או השכרה של מרכזיות IP, ישנה חשיבות רבה בבחירת הספק. הסיבה לכך טמונה במבחר רב של מרכזיות IP המשווקות ובצורך להתאים לא רק את המרכזייה בהתאם לצרכי העסק, אלא גם את השירותים הנלווים שמספקת החברה המשווקת. על מנת להבטיח כי תקבלו את השירות הטוב ביותר, בחרו חברה שמציעה מגוון מוצרים נלווים, שמספקת שירות תמיכה זמין 24 שעות ביממה ושמתחיבת לטיפול בכל התקלות העלולות לקראות למערכות של מרכזיות IP במהירות המקסימאלית.


למי מיועדים שירותי ההשכרה של מרכזיות IP

מכיוון שמחירן של מרכזיות IP יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, יש הנוטים לחשוב בטעות כי הן לא מתאימות לעסקים בינוניים וקטנים. הדבר אינו מדויק, מכיוון שהיום ניתן לא רק לרכוש מרכזיות IP, אלא גם להשכירן עם חוזה שירות יעיל ונוח שיתאים במדויק לצרכיה של חברה קטנה עד בינונית.

שירותים נלווים שביכולתן של מרכזיות IP לספק

מרכזיות IP או חברות המשווקות אותן, יכולות גם לספק שירותים נלווים כגון שירותי MYBILLING לשם ניהול יעיל של החיובים עבור שירותי הטלפוניה. רשימת השירותים הנלווים כוללת גם את שירותי מנהל לשכבת התיווך, שמאפשרת לאחד כמה שירותים וגם את מערכת ניהול ובקרה שמאפשרת פריסה ואיסוף מידע ממספר מערכות שונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה