יום שבת, 23 בפברואר 2013

אודישנים לכוכב נולד 11



איך מתכוננים אל אודישנים לכוכב נולד 11?
עבור כל מי שמעוניין לנסות את מזלו ולהיבחן לתוכנית הכשרונות של כוכב נולד, זה הזמן לדווח כי החלה לאחרונה ההרשמה אל העונה החדשה של כוכב נולד, ועל כן סביר להניח שבקרוב מאד יחלו גם אודישנים לכוכב נולד 11. החלום שלכם הוא להשתתף בתוכנית, וברור לכם שאתם תיגשו אל אודישנים לכוכב נולד 11 על מנת לנסות את מזלכם בתחום השירה. אלא שאתם לא רוצים רק להירשם אל האודישנים הללו כמובן - אתם יותר מכל רוצים לעבור אותם, ואם מותר להוסיף, גם רוצים לעשות זאת בהצלחה יתרה לאורך כל שלבי הבחינות השונות של התוכנית. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם.

אודישנים לכוכב נולד 11

ללמוד את השירים בע"פ
כשאתם בוחרים שירים עבור אודישנים לכוכב נולד 11 כדאי לוודא שאתם זוכרים אותם לחלוטין בע"פ. זה נראה לכם אולי קטנוני אבל זה בעל משמעות. אם פתאום שוכחים מילה מנסים פתאום לחפש אותה, מאבדים את הריכוז, וכך גם כל יכולת השירה שלכם נפגעת. שיר שאתם מכירים היטב הוא כזה שהמילים יצאו אפילו מבלי שתחשבו - וכך גם תוכלו לשיר ביתר טבעיות, והדבר יסייע לכם לעבור בהצלחה אודישנים לכוכב נולד 11.

לא לפחד להתכונן באופן מקצועי
יש אנשים שחושבים שלקראת אודישנים לכוכב נולד 11 הם צריכים "לשמור על הקול שלהם" ליום האמיתי. והיא תפיסה שגויה. מיתרי הקול שלנו הם ממש כמו שירים - הם דורשים אימון ופיתוח. למה הדבר דומה? לרץ מרתון שחודשיים לפני התחרות יחליט שהוא פשוט מפסיק לרוץ. לכן, לקראת אודישנים לכוכב נולד 11 אפשר לקחת שיעורי פיתוח קול, ואפילו כמה שיעורי נגינה בסיסיים.

להתכונן ליום הגדול
יום לפני שאתם ניגשים אל אודישנים לכוכב נולד 11, חשוב מאד לישון היטב. מומלץ לא לבלות עד שעות מאוחרות או לשתות יותר מידי כדי שלמחרת תהיו מרוכזים. באשר לביגוד שתלבשו לקראת האודישן - לא צריך להפציץ בבגדים יוצאי דופן. תלבשו את הבגדים שגורמים לכם לחוש נינוחות, והדבר שיסייע לכם להירגע ולשיר בטבעיות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה