יום רביעי, 13 בפברואר 2013

טיולים לספרד



טיולים לספרד – בעקבות היסטוריה ואתרים ייחודיים ביותר
אין טייל ותייר אחד אשר לא 'רשם' לעצמו בפנקס לא 'חובת' עריכת טיול אחד בלבד, אלא כמה וכמה טיולים לספרד. בטח כאשר מדינת ספרד היא לא רק מדינה ייחודית ומהממת ביופייה, אלא בעלת אין ספור אתרים ומקומות לראות. על כן, טיולים לספרד הינם בדיוק ה'תשובה' לחובה האמורה, וזאת שכן טיולים לספרד ממש הולכים בעקבות היסטוריה ואתרים ייחודיים ביותר.
טיולים לספרד 'מתמחים' בלכידת ההיסטוריה הספרדית
כידוע, ספרד הינה אחת מן המדינות בעלות ההיסטוריה המקומית והלאומית הייחודיות ביותר. למען המחשה, ההיסטוריה של ספרד מורכבת מן התקופה הפרה – היסטורית, העת העתיקה, הכיבוש המוסלמי, תקופת האימפריה הספרדית, תקופת פרנקו ותקופת ספרד המודרנית. על כן, טיולים לספרד 'מתמחים' בלכידת ההיסטוריה הספרדית – בעיקר באמצעות טיולים ושהייה באתרי ויעדי 'מפתח' מבחינה היסטורית.

טיולים לספרד – מתרכזים בעיקר ביופי של מדריד וברצלונה
הערים מדריד וברצלונה מהוות את 'עמוד השדרה' של אין ספור טיולים לספרד. בטח כאשר טיולים לספרד מתרכזים בעיקר במדריד ובברצלונה, ובטח כאשר מדריד הינה עיר הבירה של ספרד וברצלונה העיר השנייה בגודלה בה. מבחינת מדריד, הרי והיא גם עיר הבירה, מקום מושבם של המלך, הממשלה, הפרלמנט ובית המשפט העליון – והכי חשוב, מכילה אינספור מרכזי תרבות ואמנות כמו מוזיאונים, גלריות, מרכזי חיי לילה ובילוי ועוד. מבחינת ברצלונה, הרי שמדובר בעיר מרהיבה מבחינה גיאוגרפית ותרבותית. בטח כאשר היא ממוקמת ממש על חוף הים התיכון, מכילה אין ספור מבנים אדריכליים פרי יוצרו של אנטוני גאודי, בתי מלון ומסעדות ברמה הגבוהה ביותר ועוד.

טיולים לספרד – חוויה נפלאה ופשוט בלתי נשכחת
אין ספור טיילים ותיירים אשר ערכו טיולים לספרד, מודים בדבר אחד, כי מדובר בחוויה פשוט בלתי נשכחת – ברמה ההיסטורית, התיירותית והתרבותית כאחד. בנוסף לכך, אין ספור טיילים ותיירים 'חוזרים' מדי שנה אל ספרד, ובעיקר לערים הקסומות - מדריד וברצלונה (אבל גם לערים מיוחדות אחרות ומרתקות לא פחות), וזאת שכן תמיד כיף ליהנות, לחוות ולרענן מחדש את הזיכרונות והחוויות של טיולים כה חווייתיים ומהנים באופן מיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה