יום שבת, 23 בפברואר 2013

עוסק פטור 2013



חידושים אחרונים עבור בעלי עוסק פטור 2013

יש כל מיני אפשרויות של פתיחת עסק בכל הקשור לסטאטוס שלכם אל מול רשויות המס במדינת ישראל. לאחר שבחנתם את היקף המחזורים הצפוי לכם, לפחות בתחילת הדרך, תוכלו להחליט מה הסטאטוס העדיף עליכם באותה נקודת זמן. אחת מן האפשרויות היא כמובן פתיחת תיק עוסק פטור. במה מדובר בעצם? הנה התשובות.
אחד היתרונות הבולטים של תיק עוסק פטור 2013 טמון בקלות ופשטות הניהול שלו לעומת הניהול השוטף של העוסק המורשה. באמצעות מגוון שירותים מקצועיים המסופקים כיום עבור עוסק פטור ברשת האינטרנט, ניתן להקל על מלאכת ניהול תיק עוסק פטור אפילו עוד יותר. במאמר שלפניכם נציין את החידושים האחרונים ואת מגוון השירותים שזמינים היום עבור עוסק פטור 2013 בשיטת האונליין.

אפשרות לניהול חשבונות באינטרנט

היום ניתן למצוא תוכנה אינטרנטית אשר מיועדת עבור ניהול חשבונות עצמאי של עוסק פטור 2013 והיא זמינה און ליין. מי שמעוניין לבצע את ניהול החשבונות בכוחות עצמו ולחסוך את העלויות הכרוכות בהגשת הדוח השנתי, יוכל לעשות זאת בקלות באמצעות התוכנה. תוכנה זאת מאפשרת לא רק לעשות את ניהול החשבונות באופן עצמאי אלא גם מספקת שירותי הוצאת קבלות ואת ניהול ספרי התקבולים.

עוסק פטור 2013

עסקים שיכולים להירשם בתור עוסק פטור על אף היותם רשומים בתור עוסק מורשה

רשויות המס מעדכנות את רשימות העסקים אשר רשאים להירשם בתור עוסק פטור 2013 ושל אלו החייבים ברישום בתור עוסק מורשה. על פי העדכון האחרון, נוספה לשתי הרשימות האלה רשימת עסקים אשר ניתן לרשום אותם בתור עוסק פטור אף על פי שהם נמצאים ברשימת העסקים המחויבים ברישום בתור עוסק פטר. מומלץ לבדוק רשימה זאת לפני ביצוע הרישום.

דוח שנתי עבור עוסק פטור בתוך אתר האינטרנט של המע"מ

גם את הוצאת הדוח השנתי של עוסק פטור 2013 ניתן לעשות היום באמצעות השירותים המקוונים של המע"מ ובאופן עצמאי. כל מה שדרוש לשם כך הוא להיכנס לאתר המע"מ, להוריד את הטופס הדרוש, למלות אותו על פי ההנחיות ולשלוח אותו אל משרדי המע"מ באמצעות האינטרנט או באמצעות הדואר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה