יום שבת, 23 בפברואר 2013

משרד רואי חשבון



שירותים מקצועיים של משרד רואי חשבון לחברות
מלבד הניהול השוטף של הנהלת חשבונות וביצוע חישובי שכר, משרד רואי חשבון מבצע, עבור חברות, גם שירותים מקצועיים מתקדמים נוספים כאלה ואחרים אשר בעצם כל בית עסק רציני ופעיל לא יכול להסתדר בלעדיהם לאורך זמן. שירותים אלה לא ניתנים בדרך כלל על ידי כל משרד רואי חשבון, אלא על ידי משרדים אשר מתמחים בשירותים הקשורים לליווי פיננסי ולביקורת, ועל כן חשוב מאד להבין את מהות השירותים המדוברים ולהקפיד על שכירת שירותים של משרד רואה חשבון מתאים אשר באמת מומחה במסירת אותם שירותים לכל לקוח שפונה אליו.

שירותי משרד רואי חשבון לחברות
רשימת השירותים שביכולתו של משרד רואי חשבון איכותי לספק לחברות אינה קצרה. היא כוללת שירותי ביקורת מקיפים, שירותי תכנון מס, מתן חוות דעת בסכסוכים משפטיים, פירוק חברות, סיוע בהשגת הלוואות מקרנות, סיוע בגיוס השקעות וכמובן גם שירותי ניהול ספרים. באמצעות משרד רואי חשבון החברה יכולה לבצע תכנון נכון של הגדלת רווחים, לשפר את איכותו של הניהול הפיננסי של החברה ולבצע הגשת דוחות של סוף שנה בצורה יעילה ומקצועית ביותר.

משרד רואי חשבון

מה כוללים שירותי ליווי פיננסי ותכנון מס בידי משרד רואי חשבון?
ליווי פיננסי ותכנון מס הם שירותים בעלי חשיבות רבה מכיוון שביכולתם לשנות את מאזן הרווחים של החברה. תהליך של תכנון מס למשל יכול לחסוך לא מעט כסף בתנאי שמבצעים אותו נכון מול רשויות המס ובתנאי שהוא תואם את התוכנית העסקית. שירותי ליווי פיננסי של משרד רואי חשבון כוללים גם גיוס כספים מספקי האשראי, יעוץ בהכנת התוכנית העסקית ועוד.

מה כוללים שירותי ניהול כספים של משרד רואי חשבון?
שירותי ניהול כספים של משרד רואי חשבון כוללים בדיקות מקיפים של מצב העסקאות הקיימות והעתידיות של החברה, בדיקת הדוחות התקופתיים, סיועה בהתנהלות מול הבנק והשתתפות מקצועית בהכנת תוכניות עבודה. שירותים אלו נועדו על מנת לייעל את הפעילות הפיננסית של החברות והם מסופקים על ידי רואי חשבון אשר מתמחים בעבודה מול החברות המסחריות והציבוריות.


תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שכל אחד צריך לבדוק טוב לפני שהוא חותם על חוזה מול משרד של רואי חשבון. אחרי שסיימתי לימודי הנהלת חשבונות התחלתי לעבוד הרבה מול רואי חשבון, נתקלתי בהרבה מקרים שבהם משרד גדול לקח פשוט יותר מדי תיקים וזה הביא למצב שיש הרבה בעיות ללקוחות.
    לדוגמא באחד המשרדים שאיתם עבדתי היה רואה חשבון שעבד מול הרבה חברות ובאחת החברות היה בוגר תואר ראשון שעבד בשתי עבודות ובגלל שזה החודש הראשון שלו לא הגיש תיאום מס. כאשר שמתי לב לזה שאלתי את הרואה חשבון למה הוא לא מודיע לעובד או לפחות לבעלים כדי שלא ירד לעובד 48 אחוז מס והוא אמר זה לא בעיה שלי זה בעיה של העובד. בסופו של דבר אני דיברתי עם הבעלים לאחר חודש או חודשיים והוא אמר לי שהעובד נכנס למינוסים ולאותו זמן עדיין ניסה לצאת מזה.
    אני חושב שהטעות הייתה שהרואה חשבון היה צריך לקחת לפחות 3 תיקים פחות על מנת שיוכל להקדיש את התשומת לב הרצויה לכל תיק ולכל חברה ומצב כזה היה נמנע, שבוגר תואר טרי יכנס למינוס בגלל שהוא לא מכיר את חוקי המדינה.

    השבמחק