יום שבת, 23 בפברואר 2013

עצמאי שכיר



עצמאי שכיר – ליהנות משני העולמות
רוב האנשים במדינת ישראל רגילים להתייחס לני סוגים של מעמד מול רשויות המס במדינה. האחד הוא מעמד של שכיר ואילו השני הוא מעמד של עצמאי בעל עסק פרטי כזה או אחר בכל תחום שהוא. יחד עם זאת, לא רבים יודעים על כך, כי זה כבר עשר שנים שניתן ליהנות מסטאטוס נוסף ומעניין במיוחד, בשם - עצמאי שכיר.
אז מה זה בדיוק עצמאי שכיר? עצמאי שכיר זוכה לאפשרות לעבוד כעצמאי לכל דבר ללא כל הטירחה של ניהול הפנקסים וההתנהלות מול רשויות המס השונות בארץ. הפתרון הזה מאפשר להרבה מאד אנשים להרוויח יותר כעצמאיים מאשר הרוויחו כשכירים, אבל בעבר לא עשו זאת עקב החשש לניהול התיקים באופן עצמאי.
עצמאי שכיר

עצמאי שכיר מנוהל
הרעיון העומד מאחורי הרעיון של עצמאי שכיר הוא שיש חברה חוקית לחלוטין המעסיקה את אנשיה כשכירים. העובדים למעשה עובדים כעצמאיים ומשיגים את העבודות שלהם בעצמם ומתנהגים כעצמאיים לכל דבר. ברגע שהם סוגרים עבודה או עיסקה עם לקוח, החברה המעסיקה שלהם מוציאה לאותו הלקוח חשבונית כחוק וקבלה עבור התשלום וההכנסה נזקפת לזכות האדם שסגר את העיסקה. החברה המנהלת מסדירה את כל האספקטים החוקיים ובסוף החודש מנפיקה לאדם תלוש משכורת לכל דבר ומשלמת את שכרו.
עצמאי שכיר – כל ההטבות
עצמאי שכיר בפועל הוא למעשה שכיר לכל דבר והיותו עצמאי הינה בפועל כי הוא בעל הבית של עצמו לעבודותיו וללקוחותיו והוא זה שדואג למכירות ולשירות שהוא מעניק. חברת האם שלו נותנת לו שירותי ניהול מול הרשויות השונות שאותם הוא פטור מלעשות ונותנת לו משכורת הכוללת את כל הזכויות של שכיר כפי שהן מופיעות בחוק. סידור זה מאפשר לרבים בארץ לעבוד כעצמאיים ולהרגיש כשכירים.
עצמאי שכיר – מה מרוויחה החברה המנהלת
החברה המנהלת עובדים אלה מספקת להם את כל שירותי הניהול מול רשויות המס כמו בכל חברה אחרת ומארגנת את הכנת המשכורת כחוק. את הרווח מנכה החברה מהתשלומים שמקבלים העובדים על פי ההסכם בינהם ומדובר בממוצע של 5% מסך ההכנסות של העובד שהוא עצמאי שכיר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה