יום ראשון, 24 בפברואר 2013

עושים את TLV 4


סדרת הדוקו ריאליטי המצליחה, מדי כבר 3 עונות מכובדות, צפויה לעלות שוב לעונה צבעונית ומעניינת במיוחד. הסדרה עושים את TLV 4 היא המשך של קונפט ייחודי מבית חברת ההפקות אבוט רייף המאירי. מדובר בחשורת צעירים שעוברים לתל אביב. הם חולמים על העיר הגדולה ולהתאקלם בעבודה שווה בתעשייה הנחשקת. בתכנית נצפה בעלילותיהם של הצעירים הטירונים בעיר תל אביב ונראה כיצד הם עושים את TLV 4 – בפעם הרביעית!

 איפה אפשר לראות את עושים את TLV 4?

הסדרה עושים את TLV 4 שייכת לחברת הכבלים הוט ולכן יתאפשר לצפות בה בערות הוט בידור ישראלי וגם בערוץ ה-vod של הוט. בנוסף, ישנה הקרנה של עושים את TLV 4 וקודמותיה גם בערוץ 10, המקושרים להפקה.
עושים את TLV 4

מה בתכנית - עושים את TLV 4?
ארבעה צעירים מצודדים ויפה מראה עוברים לגור בתל אביב, בדירת פאר משותפת ומפנקת במיוחד. מטרת המעבר היא בעיקר כדי להשתלב בעולם הבידור והתקשורת הזוהרים של ישראל, עולם המתרכז בתל אביב. יש לציין כי הסדרה עושים את TLV 4 הינה מבוימת במרביתה והצעירים החדשים בעיר מתמודדים עם סיטואציות שהורכבו להם במיוחד. כל שעל השחקנים/דמויות ריאליטי בסדרה לעשות הוא להתמודד מול המצבים המהנים וגם המלחיצים מול המצלמות כאילו היתה זאת המציאות.

כבר זכינו לצפות בעלילות מרתקות במיוחד במהלך שלושת העונות הקודמות ובליהוק מעניין מאוד. הדמויות הראשיות ואף המשניות זכו לפרסום רב ולהכרה, מה שסיפק להם עבודה ממשית בתעשייה גם לאחר התכנית, וגם למעסיקים של הצעירים בתכנית בתעשייה ישנה אספקת יחסי ציבור מעולה לשנים קדימה, שהרי הפרקים זמינים לכל מנויי הוט חינם ב-VOD בכל עת וגם משודרים עדיין לפרקים בשידורים חוזרים.

נקווה לעונה חדשה, מקורית ורעננה, המותאמת לתנים וללחצים של ימינו, בעידן טכנולוגי מתפתח במיוחד שמשפיע על כל תחומי התעשייה. הסדרה בוודאי תתוכנן בטוב טעם ובבחירה של דמויות שיהיו מעניינות ומייצרות באזזים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה