יום שבת, 23 בפברואר 2013

אתר אמא אדמה



כל המידע בתוך אתר אמא אדמה
מעוניינים לקבל מידע אמין ומקיף על תחום מסוים בתוך הרפואה האלטרנטיבית? רוצים לקרוא טקסטים על עידן חדש וניו אייג'? רוצים לדעת היכן תהיה הסדנה הקרובה ללימודי רפואה סינית, או היכן ניתן לפנות למטפלת בתקשור אשר נחשבת לאיכותית ביותר? לא משנה איזו שאלה יש לכם, אתר אמא אדמה הוא בדיוק המקום שבו אתם תוכלו למצוא את כל התשובות. אתר אמא אדמה הוא בעצם הפורטל המוביל כיום לכל מה שנוגע לעולם הרוחניות.

למצוא הכל במקום אחד
בעצם, אתר אמא אדמה פועל בכמה מישורים במקביל. קודם כל, אתר אמא אדמה מהווה מקור נהדר עבור אנשים חובבים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בתחום הניו אייג'. אם אתם רוצים לעבור טיפול כל שהוא, או שאתם מחפשים סדנה או קורס - כאן באתר תוכלו למצוא את כל המידע. את האתר תוכלו למצוא בין השאר דרך הפורומים המקצועיים המגוונים שלנו, המאמרים השונים, הסרטונים אשר אליהם אנו מקשרים, הבלוגים של אנשי המקצוע, ועוד ועוד מידע רלבנטי בכל מיני נושאים חשובים.

אתר אמא אדמה

פורטל חשוב גם לאנשי המקצוע בתחומים השונים
במישור השני, אתר אמא אדמה מהווה מוקד חשוב ביותר עבור המטפלים עצמם, והאנשים אשר עוסקים מידי יום בתחומי הרוחניות השונים ובטיפולים האלטרנטיביים. בין השאר, דרך אתר אמא אדמה אתם תוכלו למצוא לוחות מודעות של קליניקות וכיתות אשר מוצעות להשכרה עבור טיפולים אלטרנטיביים כאלה ואחרים. אתם תוכלו למצוא אצלנו לוח אירועים של כל המועדים החשובים בתחום הרוחניות, וכמובן לפרסם בעצמכם תכנים אשר קשורים לפעילות שלכם.

השימוש באתר הוא חופשי וללא כל תשלום
אתם יכולים להיכנס אל אתר אמא אדמה בכל שלב ושלב אשר נוח לכם, ומכל מחשב אשר רק תרצו. הפורטל פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. האתר עצמו מושלם גם למי שמחפש את אנשי המקצוע השונים, וגם לאיש מקצוע בתחום אשר רוצה לפרסם את עצמו. כך, יותר ויותר אנשים עושים שימוש בפורטל של אמא אדמה, וגם אתם מוזמנים להצטרף אל משפחה אשר הולכת וגדלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה