יום שבת, 23 בפברואר 2013

חשבונית לשכיר אונליין



יש אנשים רבים אשר עובדים כשכירים אשר מעוניינים להגדיל את הכנסותיהם מבלי לעזוב את מקום העבודה שלהם. האפשרות לעשות זאת היא כמובן להפוך לעצמאי, אך רבים חוששים מפתיחת התיק, מניהול הפנקסים והחשבונות אשר כרוכים בכך ועל כן הם מוותרים על כך עוד לפני שהתחילו לממש זאת. על מנת להתגבר על מכשול זה קיים כיום בשוק שירות חשבונית לשכיר אונליין אשר מאפשר לו להמשיך להיות שכיר ולקבל עבודות בתור עצמאי מבלי להוציא קבלות וחשבוניות ולנהל תיקים מול הרשויות.
חשבונית לשכיר אונליין בלי שום כאב ראש
פתיחת תיקים במס הכנסה, מע"מ וכיוצא בזה כרוכים לא אחת בהוצאות כספיות ובתשלום לרואי חשבון עבור השירות הזה. שכירים רבים אינם מעוניינים בכאב הראש וההוצאות הללו והם פונים לשירות חשבונית לשכיר אונליין אשר פוטרת אותם מכל זאת. שירות חשבונית לשכיר מאפשר להירשם תחת חברה מסויימת אשר מבצעת עבורכם את כל פעולות הניהול והדיווח לרשויות המס, הוצאת חשבוניות וגביית הכסף, הנהלת חשבונות וכדומה. מכם נדרש להרשם ולהתחיל לעבוד וזאת בנוסף למשכורת אשר אתם מקבלים כמובן במקום העבודה הקבוע שלכם או ללא כל קשר עם היותכם שכירים לצורך העניין.
חשבונית לשכיר אונליין

חשבונית לשכיר אונליין – איך זה בעצם עובד בפועל?
התהליך של פתיחת עסק תחת חברה קיימת עובד כך שהחברה מנהלת את החשבונות ומתנהלת מול רשויות המס, מוציאה חשבוניות עבורכם ואתם מקבלים את המגיע לכם בקיזוז של העמלה של החברה בצורת משכורת ישירה לחשבון הבנק שלכם. כל ההליך חוקי לחלוטין ואינו מצריך מכם כל פעולה למעט הדיווח על הסכומים אשר אתם אמורים לקבל עבור העבודה אשר עשיתם.
חשבונית לשכיר אונליין – דע את זכויותיך
הרעיון אשר עומד מאחורי צורת התנהלות זו הוא שחברות אלה משמשות כמעסיק שלכם והדבר מאפשר לכם ליהנות מכל ההטבות אשר שכירים נהנים מהן, לרבות דמי לידה, דמי  מחלה, תשלום עבור ימי מילואים, תשלום לביטוח הלאומי, החזרי הוצאות המוכרות במס הכנסה ומע"מ וכיוצא באלה. בסוף החודש יפיקו עבורכם תלוש משכורת כמו בכל מקום עבודה אחר, ללא כל כאבי ראש או דאגות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה