יום ראשון, 24 בפברואר 2013

רופא שיניים



אין זה סוד, כי מגיל צעיר מאוד ועד הגיל השלישי, כל בני האדם זקוקים לשירותיו של רופא שיניים כזה או אחר לצרכים שונים, כמו בדיקות, ביקורות שונות מעת לעת, טיפולים מגוונים ואף התערבויות כירורגיות לעיתים. אין עוררין על כך כי בהתאם לכך, אחת מן ההוצאות הגבוהות על הטיפולים הרפואיים, היא ההוצאה על הטיפולים אצל רופא שיניים. אם נסכם זאת בקצרה, אפשר בהחלט לומר, כי רופא שיניים הוא חברו הטוב ביותר של האדם לאורך כל חייו, על כן חשוב שלכל אחד יהיה רופא שיניים אשר יהיה קרוב לבית, אשר יהיה מסוגל לספק את מגוון הטיפולים הדרושים וכזה שיתמחר בצורה הוגנת את המחירים עבור הטיפולים השונים.

כיצד בוחרים רופא שיניים

בחירה ברופא השיניים תשפיע על איכות הטיפול שתקבלו ועל איכות החיים שטיפולי השיניים יכולים להעניק לנו. ניתן לפנות לרופאי השיניים העובדים במרפאות של קופות החולים וניתן לפנות למרכזי רפואת השיניים או לקליניקות פרטיות שבבעלות רופאי שיניים פרטיים. אם מדובר על טיפולים שוטפים כמו סתימות למשל, אין סיבה לשבור את הראש לגבי בחירה של רופאי השיניים, אך כאשר נדרשים טיפולים מורכים כמו עקירות והשתלות, לבחירה של הרופא יש חשיבות מאוד גדולה. על מנת לעשות זאת, אפשר לגשת לפגישות יעוץ ואחריהן להחליט או לבקש המלצות מרופא כללי או מחברים.

מחירים של רופא שיניים

טיפולי השיניים הפשוטים כמו סתימות ועקירות עולים כמה מאות שקלים כל אחד, כאשר המחיר מושפע מצבע של הסתימה ומסוג השן, הקדמית או האחורית. כאשר מדובר על השתלות שיניים, מחירים לטיפולים אלה יכולים להגיע גם לחמישים אלף שקלים. טיפולי הלבנה עולים בין כמה מאות שקלים לחמשת אלפים שקלים כאשר מדובר על ההלבנות בשיטות המתקדמות ביותר.

משך הטיפולים אצל רופא שיניים

טיפולי סתימה עורכים כרבע שעה לכל היותר. טיפולי שורש יכולים לקחת כחצי שעה. טיפולי השתלות יכולים לערוך בין חודש לחצי שנה, תלוי בהשתלה של כמה שיניים מדובר ובמורכבות הטיפולים הנוספים שיש לעשות לפני ההשתלה עצמה כמו יישור או הרמת סינוסים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה