יום שבת, 12 ביולי 2014

מיסטיקה


הנסתר מהעין
עולם מדעי כל כך וטכנולוגי כמו זה שאנו חיים בו נראה לנו לעיתים עולם פשוט, ויתרה מכך, לעיתים נדמה לנו שאנחנו יכולים להבין הכול ולשלוט על כל מה שקורה לנו. עם זאת, יש מקרים שבהם החיים מראים לנו אחרת, כמו לדוגמא אותם מקרים שבהם עשינו הכול "כמו שצריך" ובסופו של דבר לא הצלחנו. כאן נכנס התחום של מיסטיקה לחיים שלנו, כי מיסטיקה מתעסקת בכל מה שאינו גלוי לעין, כלומר בכל הנסתר.


ללמוד את התחום
אם גם אתכם עניין תמיד לדעת עוד על מה שאי אפשר לראות ועל מה שאי אפשר לגעת בו, אז אין ספק שאתם יכולים ללמוד מיסטיקה ולגלות עולם ומלואו. חשוב להבין שאומנם בעבר המיסטיקנים נראו בעיני רבים כאנשים שאינם מחוברים מספיק למציאות, אך האמת היא שהדברים בפועל אינם כך. מיסטיקנים הם בסך הכול אנשים שנמשכים לתחום של מיסטיקה ומבינים בו, כך שאין ספק שגם אתם תוכלו להפוך לבקיאים יותר בתחום זה.


מדוע זה כדאי
מיסטיקה הרבה פעמים יכולה לתת תשובות במקומות שבהם המדע לא מצליח לענות לנו, ולכן התחום הזה מעניין כל כך. זה לא משנה אם אתם רוצים לקבל תשובות בנוגע לתחומי האהבה או לתחומים רגשיים אחרים בחיים, כי בכל מקרה המיסטיקה היא הדרך להגיע לתשובות המעניינות הללו.

לעזור לאחרים
אם תלמדו מיסטיקה תהייה לכם הזדמנות גם לעזור לאחרים, וזו כבר פריבילגיה נפלאה שכדאי לכם ליהנות ממנה. אנשים שזקוקים להכוונה וייעוץ לגבי בחירות שהם עושים בחיים יוכלו לבוא אליכם ולקבל מכם עזרה, וכדי שתוכלו לעשות זאת, עליכם להיות בקיאים בתחום. המיסטיקה כוללת התעסקות בהרבה מאוד נושאים שונים ולכן גם הלימודים עצמם יכולים להיות מעניינים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה