יום שני, 14 ביולי 2014

הלוואות מיידיות



יתרונות וחסרונות של הלוואות מיידיות
היכרות עם המאפיינים הבולטים של הלוואות מיידיות יכולה לעזור בזיהוי היתרונות והחסרונות שלהן. ראשית, יש לציין כי הלוואות מן הסוג הזה ניתנות ברוב המקרים על ידי גופים חוץ בנקאיים. המשמעות היא שאין צורך בהצגת חשבון בנק חיובי, בהעמדת ערבים, בשעבוד נכסים או בהעברת בטחונות. שנית, ההלוואות חייבות להיות מאושרות על ידי משרד האוצר על מנת להפוך לחוקיות. את ההלוואות הללו יש לקחת רק מגוף בעל מוניטין חיובי ואמין. 

כפי שניתן לשער, היתרון הבולט של הלוואות מיידיות בא לידי ביטוי בתנאים. ההלוואות מאושרות תוך זמן קצר ואפשר להשתמש בהן לכל מטרה. הגוף המממן אינו בודק מה מטרת ההלוואה או לאיזה אפיק מופנים הכספים. יתרון נוסף הוא שמדובר על הלוואות מיידיות לשוק הפרטי והעסקי. שכירים, עצמאיים וכל מי שנמצא בבעיה פיננסית יכול לפנות אל ההלוואות הללו ולהשיג מימון מיידי.




איך מתגברים על ריבית גבוהה?
החיסרון העיקרי של הלוואות מיידיות הוא ריבית יחסית גבוהה. היות וההלוואות ניתנות על ידי גופים חוץ בנקאיים וללא ערבויות, הריבית היא חלק בלתי נפרד מתנאי ההחזר. ריבית של הלוואות כאלה יכולה להיות גבוהה במספר אחוזים מריבית על הלוואה מקבילה בבנק. מצד שני, לבעלי חשבון מוגבל אין אפשרות לפנות לבנק לצורך נטילת הלוואה ולכן זו האופציה היחידה העומדת לרשותם.

הדרך להתגבר על ריבית גבוהה המהווה את החיסרון היחיד של הלוואות מיידיות היא באמצעות השוואה. כמו בכל תחום, גם בכל הנוגע אל מכשירים פיננסיים יש חשיבות לצרכנות נכונה ולסקר שוק. מי שמשקיע בהשוואה בין הלוואות מגלה פערים משמעותיים בין החברות השונות. המטרה היא למצוא את ההלוואה האטרקטיבית ביותר, המתאימה לצרכי הלקוח וגם ליכולת ההחזר שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה