יום שני, 14 ביולי 2014

מרכזיה חכמה



מרכזיה חכמה זוהי נקודה אשר מקבלת אליה שיחות ומפזרת אותן לעמדות הנדרשות. המרכזיה משמשת בעיקר עסקים גדולים וחברות, למרות שגם עסקים קטנים בהם יש מספר עמדות עבודה נהנים מיתרונותיה.

שימושי מרכזיה חכמה
התפקיד של המרכזיה הוא לרכז את הקוים השונים ולרכז את כל השיחות ולהפנות אותם למקום הנדרש, גם אם באותו רגע מתקבלות מספר שיחות. מרכזיה חכמה יכולה לקבל את כל השיחות הנכנסות ולפזר אותן לעמדות הנדרשות או לחילופין לעמדות הפנויות. כלומר, מרכזיה חכמה יודעת לא רק לנתב כל שיחה לעמדה שלה אלא לזהות עמדות עסוקות ולמשוך את השיחה לעבר עמדה זמינה לקבלת השיחה מבלי לפספס אותה. עבור העסקים המרכזיה מאפשרת לקבל כל שיחה וכך היא משאירה את הלקוחות בתוך החברה ועבור הלקוחות ישנו מענה תמידי.



מרכזיה לעסקים קטנים
רבים נוטים לחשוב כי רק במקומות גדולים עובדת מרכזיה חכמה, אולם זו מתאימה גם לעסקים קטנים אשר להם שתי עמדות ומעלה. כל עסק רוצה לקבל את כל השיחות הנכנסות מבלי לפספס אף שיחה בשל קו תפוס או עמדה לא זמינה. המרכזיה יכולה להיות משמעותית עבור העסק ולעזור לנהל אותו נכון לרבות הימנעות משיחות ארוכות ומיותרות או שיחות אישיות אשר עלולות לפגוע במהלך התקין של העבודה.

ניהול מרכזיה ידידותית ללקוחות
לקוחות רבים שמעו על מרכזיות אשר מתנהלות כמו מבוך ויש ללחוץ על כפתורים רבים עד שמגיעים לעמדה המתאימה, אך מרכזיה שמתוכננת נכון רואה את חווית הלקוח וכיצד הוא יקבל את השירות הטוב ביותר במהירות האפשרית. מרכזיה המתוכננת נכון מעבירה את הלקוח לעמדה פנויה כדי שגם אם לא קיבל מענה מיידי, הוא יוכל להשאיר הודעה ויחזרו אליו מייד לאחר שהעמדה המתאימה לטיפול בו תתפנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה