יום חמישי, 31 ביולי 2014

מקום לחתונה קטנה

אם אתם מחפשים מקום לחתונה קטנה אז קודם כל מגיע לכם מזל טוב. חתונה קטנה היא מרגשת באותה מידה של חתונה גדולה והתכנון שלה כולל כמעט כל מה שכוללת חתונה גדולה, רק שחיפוש אחר מקום לחתונה קטנה יכול להיות לעיתים מאתגר יותר מחתונה גדולה. על מנת להקל על החיפוש למקום המתאים כדאי קודם כל לעשות החלטה באיזה אזור אתם מתכננים להתחתן, לחשב כמה אורחים צפויים להגיע ולבדוק עם עצמכם ואולי אפילו עם האורחים האם יש לכם בקשות מיוחדות מהמקום.

אזור החתונה
לא כל מקום לחתונה הוא מקום לחתונה קטנה ולא כל מקום אשר מגדיר את עצמו כמקום לחתונה קטנה הוא המקום המתאים לכם להתחתן בו. לפני שתחליטו לחפש מקום, תחליט היכן לחפש אותו. אם רוב האורחים שלכם הם תושבי המרכז, יהיה להם ולכם קל יותר אם המקום גם הוא יהיה במרכז ואם הרוב מגיעים מהצפון רצוי שגם החתונה תהיה בצפון. כשמקיימים חתונה קטנה רוב האורחים מגיעים מאותו אזור וקל יותר לחפש מקום חתונה מתוך מגוון מצומצם ולא רחב מידיי.



כמות האורחים
מקום לחתונה קטנה יכול להיות מקום שמתאים לעד חמישים אורחים ויכול להיות מקום שמתאים למאתיים אורחים. ככל שתדעו כמה אורחים צפויים להגיע לחתונה שלכם תוכלו בקלות רבה יותר לחשב את התקציב הצפוי לחתונה ולברר עם המקום האם הוא יכול לעמוד מבחינת גודל המקום ומבחינת התקציב בחתונה שלכם.

בקשות מיוחדות

כמעט לכל זוג יש בקשה ליום החתונה שלהם. חלק רוצים שבחתונה שלהם תהיה רחבה מלאה בריקודים וחלק רוצים שהאוכל יענה על דרישות מיוחדות. מקום לחתונה קטנה יכול הרבה פעמים לענות על הדרישות השונות, אך חשוב לברר עם עצמכם מהן הדרישות לפני שאתם מגיעים למקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה