יום חמישי, 31 ביולי 2014

מוסך איסוזו

מוסך איסוזו נותן שירות לרכבים המיובאים על ידי החברה בניהם איסוזו, שברולט, ביואיק וקאדילק. ניתן לקבל במוסך שירות גם עבור רכבים נוספים בתיאום מראש. סניפים של מוסכים המטפלים ברכבים השונים פזורים בכל הארץ ובכל מוסך ניתן לקבל טיפול יסודי לרכב אשר מפוקח על ידי UMI, החברה היבואנית של הרכבים.

מקצועיות הטיפול במוסך מורשה
יתרונות של הטיפול במוסך מורשה הוא קודם כל במקצועיות ובהתמקצעות של הצוות. כל אחד בצוות עובר הכשרה לטיפול ברכבי היבואן, הכשרה אשר מאפשרת לו להיות הטוב ביותר בתחומו והטוב ביותר עבור הרכב שלך. כל העובדים של מוסך איסוזו עוברים השתלמויות אשר עוזרות להם להכיר טוב יותר כל רכב של החברה על כל מרכיביו הרבים.



שירות של מוסך איסוזו
מוסך איסוזו מקפיד לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיו ולרכביהם. המוסך מביא קודם כל את המקצועיות לידי ביטוי, אך זו אינה פוגעת ביחס ללקוחות אשר יכולים להנות מהשירות כבר מהרגע הראשון בו יכנסו למוסך, ימלאו את פרטיהם ועד שיקבלו את הרכב חזרה תוך הזמן הקצר ביותר. כמובן, על מנת לקבל טיפול מהיר מומלץ תמיד לקבוע תור לרכב מבעוד מועד.

מוסך איסוזו מטפל בכל תחומי הרכב

כאשר מגיעים אל מוסך איסוזו נהנים ממגוון המחלקות אשר יחד נותנות מענה מלא לכל בעיה של הרכב. המוסך יכול לתת מענה לצורך טיפולים שוטפים, מבצע תיקונים לפי הצורך שעולה ואף נותן פתרונות במקרים שונים של תאונות. בעת הצורך ניתן כמובן להביא את הרכב למוסך עם הגרר ולקבל מענה במקום לגביי צפי הטיפול. כאשר יש צורך לבצע טיפול ברכב לפעמים יש צורך במחלקה אחת או יותר אשר יטפלו זו אחר זו ברכב וכל זה מבלי להעביר אותו ידיים או מוסכים שונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה