יום שישי, 18 ביולי 2014

פתיחת מזל


שיטות עבור פתיחת מזל
כל אדם המרגיש חוסר מזל יכול לבחור שיטה המתאימה עבורו וכך להתמודד עם המצב שנוצר בצורה אפקטיבית ומהירה. השיטות השונות של פתיחת מזל לא תמיד מבוססות על החלפת שם, שימוש בקמעות או נשיאת תפילות והרבה מתוכן מיושמות באופן עצמאי. היתרון של פתיחת מזל לבד בא לידי ביטוי בנוחות וביעילות. זו שיטה מועדפת על מבוגרים שחוששים להיפגש עם מיסטיקנים, אולם גם הרבה צעירים משתמשים בה. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי התועלת של פתיחת מזל עצמאית מוגבלת וזאת בשל מספר סיבות.
ראשית, פתיחה עצמאית אינה כוללת מפגש עם איש מקצוע המכיר את התחום ויודע להאיר נקודות חבויות ונסתרות. הפתיחה מתבצעת על ידי אותו אדם עם חוסר מזל והיא עלולה להגביר את תחושת התסכול. שנית, הפתיחה היא אינה יסודית. זו פתיחה שטחית בלבד והמשמעות שלה היא בין היתר תוצאות בטווח הקצר בלבד.
 



 







היתרונות של פתיחת מזל עמוקה ויסודית
האלטרנטיבה לפתיחה עצמאית היא כאמור פנייה אל אנשי מקצוע בתחום המיסטיקה. אלו מומחים המבצעים פתיחה יסודית, עמוקה ורלוונטית. היתרון הגדול הוא יעילות ברורה של הפתיחה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, אולם החיסרון הוא תהליך ארוך, קשה ולעיתים גם פנימי. מי שרוצה להגיע לתוצאות ולהסיר את המזל הרע באופן מוחלט חייב להשתמש בשיטה הזו.
בעת פתיחת מזל עמוקה ויסודית נדרשים אנשי מקצוע לבדוק פרטים רבים על האדם הפונה אליהם. בין היתר הם מבררים את הסיבה האמיתית לחסימת המזל ועורכים את תהליך הפתיחה רק אחרי שהם בודקים את שם האדם, תאריך הלידה שלו, מצבו הרגשי  וכדומה. נתונים אלו מהווים את הבסיס עבור תהליך הפתיחה ולכן הם משמעותיים גם עבור ההצלחה שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה