יום שני, 14 ביולי 2014

עדשות מולטיפוקל



עדשות המולטיפוקל הן הפתרון עבור אנשים שזקוקים לשני זוגות משקפיים. ההחלפה של המשקפיים היא עסק מסורבל בהחלט, לכן היא לא פתרון טוב. ישנן גם עדשות הביפוקל שפותרות את הצורך בהחלפת משקפיים בין שני טווחי ראייה, אבל יש להן מספר חסרונות:
מספקות פתרון רק לשני טווחי ראייה
נחשבות למסורבלות
עדשות לא אסטטיות

היתרונות של עדשות מולטיפוקל
בניגוד לעדשות רגילות ולעדשות ביפוקל, עדשות המולטיפוקל מספקות אפשרות לראייה טובה של שלושת הטווחים: לטווחים רחוקים, לטווחים בינוניים ולטבחים קרובים! בנוסף לכך, עדשות מולטיפוקל משפרות פלאים את תחושת הנוחות. שימוש במספר זוגות משקפיים הוא לא נוח, ובנוסף גורם לעיתים קרובות לכאבי ראש, וגורם לעיניים להתעייף. בנוסף, קל מאוד להסתגל לעדשות המולטיפוקל, וההסתגלות היא מהירה ביותר בניגוד לדעות הרווחות בעניין שטוענות כי רבים לא מצליחים להסתגל לעדשות. תקופת ההסתגלות שונה מאדם לאדם, ונובעת ממספר גורמים, כגון: האופי של האדם ויכולתו להסתגל לשינויים באופן כללי, שינוי מבנה העדשה לעומת המבנה שלפני הרכבת עדשות מולטיפוקל. לעדשות אלה יתרון נוסף. העדשות מתוכננות לכל לקוח בנפרד(כלומר, העדשה מותאמת ממש לעין שלך. העדשות אפילו שונות, העדשה של עין ימין מתאימה למבנה עין ימין והעדשה של עין שמאל מתאימה למבנה של עין שמאל). בעדשות הושקע ידע טכנולוגי רב והן פיתוח פיזיקלי חשוב מאוד.




עדשות מגע מולטיפוקל
אנשים שזקוקים לעדשות מולטיפוקל בדרך כלל לא משתמשים בעדשות מגע רגילות, כי העניין של החלפת עדשות מגע מסורבל הרבה יותר אפילו מהחלפת משקפיים. אבל, כיום טכנולוגיית המולטיפוקל הגיעה גם לתחום עדשות המגע. ישנן עדשות מגע מולטיפוקל ממספר סוגים: עדשות עם צילינדר, עדשות חודשיות ועדשות מגע מולטיפוקל יומיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה