יום חמישי, 31 ביולי 2014

מרכזיות לעסקים מחירים

עסק אשר יש לו שלוחות רבות או שהוא נמצא במספר מקומות, יעדיף לרוב להשתמש במרכזיה שתעזור לו לתת את המענה הטוב ביותר עבור הלקוחות שלו. כאשר לקוח מגיע למזכירות של העסק הוא הרבה פעמים זקוק לאדם מסויים ואם לעסק אין מרכזיה התשובה של העסק ללקוח הוא שיחזרו אליו או להציע לו להתקשר למספר אחר. תשובה זו עלולה לגרום ללקוח לאבד עניין ולחפש את מבוקשו בעסק הבא.

מרכזיות לעסקים מחירים שחוסכים לעסק
מרכזיות לעסקים הרבה פעמים חוסכות לעסק עצמו. החיסכון הוא בעיקר בכוח אדם. כאשר הלקוח מגיע לעמדה המתאימה לו, הוא מגיע למי שיכול באמת לתת לו מענה. לעומת זאת, אם הלקוח מגיע למזכירה של העסק היא צריכה לתת לו מענה ותוכל לתת לו רק מענה חלקי ולכן תפנה אותו הלאה. כאשר שני אנשים צריכים לתת ללקוח תשובה, העלות לעסק כפולה לכן, כששואלים על מרכזיות לעסק חשוב להבין כי ניתן לתכנן מרכזיות שיחסכו לעסק כסף רב.



מרכזיות לעסקים מחירים של התקנה ותחזוקה
רבים מהעסקים רוצים לחסוך בהוצאות ולכן חשוב להם לדעת על מרכזיות לעסקים מחירים של התקנה וכן על מרכזיות לעסקים מחירים של תחזוקה. כמובן, מדובר על שני פרטים שונים ויש להפריד בניהם כאשר מה שדומה הוא שככל שהעסק מורכב מיותר שלוחות אשר פרוסות על יותר מקומות, כך מחיר ההתקנה הראשוני יהיה גבוה יותר וכמובן גם עלות התחזוקה. חשוב לזכור כי תפקיד המרכזיה הוא לייעל את העסק בסופו של דבר.

מרכזיות לעסקים מחירים של ייעול

מרכזיות לעסקים מייעלות אותם ולכן יש לבחון את מחיר המרכזיה אל מול מחיר הייעול. אם לקוח מגיע מיידית לשלוחה הרצויה לו, העסק הופך ליעיל וחוסך בכוח אדם יקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה