יום שני, 14 ביולי 2014

מודיעין דן


מודיעין דן נותן שירות לנוסעים בחברת ההסעות של דן הממוקמת באזור גוש דן בארץ. לרשות הנוסעים עומד מודיעין טלפוני ובחלק מהתחנות ישנו מודיעין מאויש בכח אדם. תפקידו של מודיעין דן הוא לסייע לנוסעים בכל בירור, שאלה ואפילו תלונה אם זו עלתה במהלך הנסיעה. המוקד יכול לעזור לנוסעים לתכנן את הנסיעות שלהם, לקבל לוח זמנים, עזרה בתכנון החלפת הקווים ואף לקבל מחירים צפויים לנסיעה הקרובה.

שירות המודיעין
לפני כל נסיעה מומלץ לברר אלו קווים יש לעבור, האם יש צורך לבצע החלפות וגם לחשב את עלות הנסיעה הצפויה. ככל שהנסיעה מתוכננת טוב יותר הנוסעים חשים בטוחים יותר ונינוחים יותר לבצע אותה. לכן, מודיעין דן עומד לרשות הנוסעים ויכול לעזור להם לקבל מידע מפורט על כל תהליך הנסיעה. החל מהקווים המתאימים לנסיעה, היכן יש להחליף אותם ועד עלות הנסיעה וכמובן שעות הפעילות של הקווים ותדירות הגעתם לתחנה.

תלונות
חברת דן נותנת שירות לנוסעים רבים מידי יום ולכן לעיתים עולות גם תלונות שונות. התלונות יכולות להיות מול החברה עצמה אך גם מול נוסעים אחרים או מטרדים שהיו בדרך. נכון, כל חברה רוצה לרצות את הלקוחות שלה, אך גם כשיש תלונה יש למי לפנות ולכן מוקד מודיעין דן ערוך לקבל את הפניות.

איפה ניתן להשיג את מודיעין דן
למודיעין דן יש טלפון מאויש באנשי מוקד שתפקידם לענות על כל השאלות של הנוסעים ולקבל כל תלונה. נוסף לכך, ישנן תחנות אשר הן מרכזיות ולכן יש בהן עמדת מודיעין בה ניתן להתייעץ ולשאול לגביי הכוונה לקווים ועלויות הנסיעה. דרך נוספת לפנות לחברת הנסיעות דן היא האינטרנט, האתר מציג את כל המידע אודות קווי הנסיעה והעלויות ועוזר לתכנן את הנסיעה בקלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה