יום חמישי, 31 ביולי 2014

הלוואות פרטיות

אם יש לכם צורך בשיפוץ דירה, קיום אירוע או רצון לטוס לחו"ל, בוודאי כבר ביררתם על סוגי ההלוואות השונות. הלוואות פרטיות הן הלוואות שניתנות מסיבות שונות ללווים פרטיים כשמתן סכום הכסף אינו מיועד ללשימוש עסקי או להקמת עסק. כאשר נוטלים הלוואה מומלץ לבחון את ההחזר הצפוי לה לפי סכום ההחזר החודשי ומספר החודשים בהם תצטרכו להחזירו. לאחר מכן יש להסתכל על הריביות ולהשוות את כל המרכיבים בין המקומות השונים לנטילת הלוואה.

סכום החזר חודשי
גם אם נראה לכם שאתם זקוקים להלוואה מיידית ללא כל המתנה, כדאי שתעצרו לרגע לחשב איזה סכום תוכלו להחזיר כל חודש. הסכום החודשי שייקבע מחייב אתם וכל הפרה שלו הוא הפרה של הסכם ההלוואה שיכול לגרור לפעולות לא נעימות. אם כבר ביצעתם חישוב מהו הסכום החודשי אותו תוכלו להחזיר, תוכלו לשתף אותו עם מי שנותן הלוואות פרטיות והוא ירכיב עבורכם את ההלוואה.



מספר החודשים
אם אתם מתכננים אירוע בעוד מספר שנים ואתם מתכננים לקחת עכשיו הלוואה, תרצו לבדוק מתי תרצו לסיים לשלם אותה. ישנה משמעות גדולה למספר התשלומים הנפרסים להחזר הלוואות פרטיותו כיוון שאת הכסף שנלקח יש להשיב ואם צפוי עוד אירוע עתידי גדול מומלץ להשיב את כל הכספים לפניו כדי שלא ליצור עומס וקושי על תזרים המזומנים בבית.

ריביות
אמנם ריביות זה לא הכל, אך כשבוחרים הלוואות פרטיות אחת הדרכים להשוות בין הצעה אחת לשניה היא להשוות בין הריביות השונות שהוצעו בכל מקום. הלוואות פרטיות שונות באופי שלהן ובריבית הנדרשת בין המקומות השונים בה נוטלים אותן וכמובן גם בהתאם לאורך נטילת ההלוואה וליכולת ההחזרה. לעיתים כשהצד המלווה יכול להיות בטוח שהלווה ישיב את כספיו, הוא יסכים גם להתגמש בריבית ולהפוך את ההלוואה לאטרקטיבית ומתאימה עבור הלווה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה