יום שני, 7 ביולי 2014

מילוי קמטים



אפשרויות שונות לטיפולי מילוי קמטים
אם אתם סובלים מהופעה של קמטים על עור הפנים שלכם, ורוצים להעלים אותם, מדוע שלא תבחרו בפתרון של מילוי קמטים? בניגוד לטיפולים אחרים, את התוצאות של טיפולי המילוי אתם תוכלו לראות לאורך זמן. טיפולי מילוי קמטים אינם מוגבלים בגיל ומתאימים לשני המינים. הם יכולים להתאים לרוב האוכלוסיה שמעוניינת בהעלמת הקמטים, והסיבה לכך היא מגוון החומרים שבהם עושים שימוש. החומרים גם מבדילים בין טיפולי הקמטים השונים, ולכן אנו נתמקד בהם, ונבין כיצד הם משפיעים על עור הפנים.

החומרים שבהם אפשר להשתמש
סוג אחד של טיפולי מילוי קמטים הוא הטיפול הביולוגי. בסוג זה, משתמשים בחומרים טבעיים וביולוגיים שהם גם מסיסים. כך למשל, טיפולים שמבוססים על הרדיאנס, הם טיפולים שבהם החומר מוזרק ישירות, הקמט נעלם, אך יש לזכור שלאורך זמן הקמט ישוב ויחזור. היתרון בטיפולים הללו הוא שהם הפיכים, הם נחשבים לרוב בטוחים יותר, ותופעות הלוואי מזעריות עד לא קיימות. סוג נוסף של מילוי קמטים בקטגוריה זו, הוא המילוי בשומן. לטיפול זה יש יתרון כפול - שכן שואבים שומן ממקום מיותר כמו הבטן או אזור האגן, ומחדירים אותו להיכן שצריך - לקמטים בפנים. הגוף מגי טוב מאד לשומן של עצמו, שמסייע למתוח את העור. גם על טיפול זה יש לחזור מעת לעת.
סוג אחר לגמרי של טיפולי מילוי קמטים אלו הם הטיפולים שעושים שימוש בחומרים סינתטיים, כאשר החומר נפוץ ביותר הוא הסיליקון הרפואי. זהו סיליקון שמגיע בצורה נוזלית, שאיננה רעילה כמובן לאדם. הסיליקון נותר קבוע בעור הפנים, ולכן מעלים את הקמטים באופן קבוע. עם זאת אי אפשר להוציא אותו, ולכן הטיפול מתאים למי שמחפש פתרון קבוע.

מה מתאים לכם?
אם אתם מתלבטים באשר לטיפול המתאים של מילוי קמטים, אפשר ללכת לרופא שמומחה בכירורגיה פלסטית. הרופא יציין עבורכם מהם החומרים ומה יכול להתאים לכם ולמצבכם הרפואי, וכך תעברו את הטיפול בקלות ובמהירות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה