יום חמישי, 31 ביולי 2014

מקלחון מיוחד

אם אתם עומדים לפני שיפוץ או בניית בית, אתם מודעים לכך שמקלחונים הם חלק בלתי נפרד מהתהליך. ישנם מקלחונים רבים כשחלקם פינתיים, חלקם חזיתיים וכל אחד מתאים לחלל בגודל ובעיצוב שונה. הבחירה מבין המקלחונים היא אישית וניתן להטיל אותה על המעצב של הבית, אם ישנו כזה או לבצע לבד את הבחירה כשחשוב לקחת בחשבון אלו פרטים נמצאים בחלל בחדר וכיצד הם ישתלבו בהרמוניה זה עם זה.

מקלחון חזיתי או פינתי
מקלחון חזיתי הוא חדש יחסית בשוק ולא כולם מכירים אותו. המקלחון החזיתי נמצא במרכז חלל הרחצה כשהוא צמוד לאחד הקירות והם מתאימים לחללים גדולים כיוון שהם תופסים הרבה מקום. מקלחון פינתי הוא פופולארי יותר, הם מתאימים לפינת החדר ומגיעים בטווח משתנה של גדלים בהתאם לגודל החדר ולצורך של הלקוחות.



גודל המקלחון
גודל המקלחון נובע לרוב מגודל החדר בו הוא יהיה. ככל שהחדר גדול יותר, כך ניתן לבחור את הגודל הרצוי למי שעומד להתקלח בו. גודל החדר ישפיע גם על עיצוב המקלחון והדלתות שלו, כאשר בחללים קטנים יתאים יותר מקלחון עגול שהדלתות שלו זזות לצדדים ולא לקידמת החדר. בחללים בינונים עד גדולים אפשר לבחון במקלחון מרובע, מקלחון שהדלתות שלו נפתחות לחלל החדר או מקלחון חזיתי.

מקלחון מפנק

מעבר לכך שמקלחונים הם פריט פרקטי, עליהם גם לפנק את המתקלחים. יש שיבחרו מקלחון גדול כדי להרגיש בנינוחות בעת המקלחת ויש שיבחרו לשלב עיצובים מיוחדים. המקלחת היא זמן יומיומי של התרעננות והרוב נהנים ממנה מאד ולא רואים בה רק זמן של רחצה ונקיון. לכן, כשבוחרים מקלחון צריך לחשוב לא רק על הפרקטיות כי אם גם איך תרגישו בתוכו וכמה תוכלו באמת להתפנק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה