יום שני, 14 ביולי 2014

תביעת אובדן כושר עבודה



כושר העבודה שלנו זה לא דבר שאנחנו חושבים עליו בדרך כלל בחיי היום יום, כי למען האמת, אנחנו רגילים מאוד לעובדה שאנחנו עובדים שעות ארוכות בכל יום. עם זאת, במקרים של תאונות קשות אשר גורמות לנו לאובדן כושר העבודה, אנו מתחילים להבין עד כמה החיים שלנו שבירים ועד כמה אנו תלויים ביכולת שלנו לפרנס את עצמנו. אם עברתם תאונה ותאם רוצים להגיש תביעת אובדן כושר עבודה כדאי שלא תדחו את תחילת התהליך הזה, כי לא תמיד הגשת תביעת אובדן כושר עבודה זה עניין פשוט.

פנו אל המומחים בתחום
הצעד הראשון שאתם צריכים לעשות כדי להגיש תביעת אובדן כושר עבודה הוא לפנות אל איש מקצוע שעוסק בתחום הזה, כלומר, אל עורך דין שיש לו ניסיון בתחום הזה. יהיה לכם מאוד קשה לנהל תביעת אובדן כושר עבודה ללא עורך דין מומחה, ולכן כדאי יהיה שתשימו לב שאתם אכן פונים אל אדם מקצועי שמכיר את התחום מקרוב.



תהליך ממושך
טיפ נוסף שכדאי להפנים לפני שמגישים תביעת אובדן כושר עבודה, זו ההבנה שלא מדובר על עניין של מה בכך ולא מדובר על עניין שתוכלו לסיים תוך מספר ימים או שבועות. בדרך כלל תביעת אובדן כושר עבודה זה הליך ממושך שדורש לא מעט אישורים, בדיקות רפואיות וגם דיונים משפטיים, כך שטוב תעשו אם תבינו את זה כבר מהרגע הראשון.

ההתמדה בתהליך
טיפ שלישי שמתייחס להליך של הגשת תביעה בגין אובדן כושר עבודה, זו ההחלטה להתמיד עם העניין, אפילו אם אתם מתייאשים לרגע. לא מדובר על תהליך פשוט כי בדרך כלל משפטים ותביעות אלה הם עניינים מורכבים, אך ההתמדה שלכם זה המפתח לקבלת הפיצויים שמגיעים לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה