יום חמישי, 31 ביולי 2014

לופטים במרכז

בשנים האחרונות צצים כפטריות לאחר הגשם מלא לופטים במרכז. הלופטים באים לתת תשובה לכל מי שחשקה נפשו לחגוג אירוע גדול בדרך לא שגרתית. לופטים במרכז מאובזרים כיום במערכות מולטימדיה החדישות ביותר, בתאורה משלהבת, בפינות ישיבה מפנקות ובעוד שפע של תענוגות וכל זאת בשביל לעבור חוויה אולטימטיבית ולא רגילה. לופטים במרכז כוללים חללים גדולים מאד לעיתים אף יותר גדולים מאולם אירועים.

מה מיוחד בלופט
לופטים במרכז נמצאים בדרך כלל בקומה העליונה מתחת לגג שכן הם נדרשים להיות בעלי חלל גדול שיוכל להכיל המון אנשים ולרוב יהיו אלו פנטהאוזים שעברו מהפך למען מטרה זו. אדריכל שנדרש לעצב לופט שיהיה שונה משאר הלופטים במרכז ישתדל לחשוב בצורה אחרת, מאתגרת והכי מחוץ לקופסא על מנת לתת ללקוח חלל שמעוצב בצורה הכי ייחודית שיש לצד טכנולוגיה מתקדמת בשביל ליצור חווית וואו אחת גדולה. יש התייחסות מאד רצינית לנושא התאורה בלופט ולכן נראה לופטים במרכז עם הנמכות תקרה וספוטים בשלל צבעים, חללים שונים שמתחלקים לפינות ישיבה שונות ומזמנות, פינות באולינג, פינת ג'אקוזי ואפילו פינת קריוקי.



בחירת לופט
התחרות לליבו של הלקוח קשה והמגוון של הלופטים במרכז מבלבל ולא הגיוני. אין ספק שלשכור לופט הוא פתרון קל לאירוח ומחליף את האפשרות ללכת לבחור אולם עם כל הפרטים הנלווים לתהליך ובעיקר אם לא רוצים בלאגן בבית הפרטי.

מחיר
זה לא סוד שהשכרת לופטים במרכז אינם פתרון זול בכלל, אך יש דרכים להוזיל את העלות הכללית ולהלן דרך אחת לדוגמא: אפשר לחסוך את עלות האוכל בכך שהמוזמנים יקבלו מראש רשימת מאכלים ושתייה שעליהם להביא איתם באותו ערב. רעיון אחר לחסכון, מיקום הלופט: לופט הממוקם ברחוב שקרוב למרכז העיר יהיה יקר יותר משאר הלופטים במרכז המצויים בשכונות שקטות יותר, לכן צריך לעשות סקר מחירים בטרם בוחרים לופט אחד מתוך כל המבחר העצום של הלופטים במרכז.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה